Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا حیدری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در شورای آموزش‌وپرورش لرستان بیان کرد: در سیل اخیر ۴۲۳ فضای آموزشی استان آسیب جدی دیدند که این موضوع بحران بزرگی را برای استان ایجاد کرد.

حیدری بابیان اینکه خیرین سراسر کشور برای تعمیر مدارس استان ۹۰ میلیارد تومان کمک کرده‌اند، افزود: تا به امروز ۳۱۰ عدد از مدارس تعمیر شده‌اند که این کار در این زمان کوتاه حرکتی بی‌نظیر در حوزه ساخت و تعمیر مدارس کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان اظهار کرد: در لرستان ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس وجود دارد که برای گرمایش از بخاری نفتی استفاده می‌کنند، ضمن اینکه برای رفع این نقص ۴۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

حیدری با بیان اینکه به دنبال ایجاد طرح مدارس سبز در استان هستیم، تصریح کرد: برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از پنل‌های خورشیدی در مدارس استفاده خواهیم کرد.

آغاز عملیات احداث ۶۲ مدرسه تخریبی در مناطق سیل‌زده لرستان
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از آغاز عملیات اجرایی ۶۲ مدرسه تخریبی خبر داد و گفت: در روز‌های آینده عملیات اجرایی سایر مدارس نیز آغاز خواهد شد.

آغاز عملیات احداث ۶۲ مدرسه تخریبی در مناطق سیل‌زده لرستان

رضا زینی‌وند مقدم در ادامه جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان، بیان کرد: سیل فروردین ماه امسال موجب تخریب ۱۱۳ مدرسه در مناطق مختلف استان شد، علاوه بر این ۳۱۰ مدرسه دیگر نیز در این حادثه آسیب جدی دیدند.

او با بیان اینکه همچنین در حادثه سیل پلدختر به تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ۱۷۹ مدرسه استان آسیب جدی وارد شد، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ مدرسه‌ای که نیاز به تعمیرات اساسی داشتند را در تاریخ ۲۵ شهریورماه تکمیل کردیم که برای این کار بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان در راستای استانداردسازی مدارس استان تخصیص یافته است، اظهار کرد: برای ساخت ۱۱۳ مدرسه‌ای که در سیل فروردین ماه تخریب شده‌اند، ۹۰ میلیارد تومان اعتبار از انجمن خیرین کشور جذب کرده‌ایم، همچنین ۹۱ میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات استانی و ملی به این موضوع اختصاص یافته است.

زینی‌وند مقدم از آغاز عملیات اجرایی ۶۲ مدرسه تخریبی خبر داد و گفت: در روز‌های آینده عملیات اجرایی سایر مدارس نیز آغاز خواهد شد و برای اینکه دانش‌آموزان این مدارس از تحصیل باز نمانند ۱۷۰ کانکس برای آن‌ها اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش اموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی