Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@08:13:53 GMT

آمریکا علیه «ادوارد اسنودن» طرح شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۱۸۴

آمریکا علیه «ادوارد اسنودن» طرح شکایت کرد

آمریکا سه شنبه علیه «ادوارد اسنودن» مامور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا که در سال ۲۰۱۳ اسناد پنهانی درباره نظارت آمریکا بر تلفن و اینترنت را افشا کرده بود، طرح شکایت کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که کتاب جدید اسنودن نقض توافقنامه‌های عدم افشای اطلاعات است.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده که اسنودن کتاب خود تحت عنوان «ثبت دائمی» را بدون آنکه برای بررسی به آژانس‌های اطلاعاتی ارسال شود، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادوارد اسنودن، مامور سابق سرویس امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۱۳ فاش ساخت که سازمان‌های اطلاعاتی «آمریکا» و «انگلیس» مکالمات سران کشور‌ها را شنود می‌کنند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» اسنودن به تازگی در مصاحبه مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی بی ای» آمریکا نیز گفته که به «شرط محاکمه عادلانه» به آمریکا باز می‌گردد.

اسنودن سال ۲۰۱۴ اجازه اقامت سه ساله در روسیه را دریافت کرد که بعدا سه سال دیگر نیز تمدید شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ادوارد اسنودن شکایت اینترنت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام که در تبلیغی مربوط به باشگاه‌های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شده که این بازیگر آمریکایی مبلغ ۹ میلیون یورو که قرار بوده در ازای این تبلیغات به او بدهد را نپرداخته است.

فوتبالیست سابق ادعا می‌کند که فریب خورده است تا سفیر برند شود و ۹ میلیونی را که مقرر شده بود دریافت نکرده است. توافق بکام با کمپانی ورزشی F45 بود که والبرگ ۳۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

وکلای بکام اعلام کرده‌اند که این شرکت قرار بوده در سال ۲۰۲۲ به بازیکن سابق منچستر یونایتد ۹ میلیون پرداخت کند اما هنوز هم آن را دریافت نکرده‌اند.

در سمت دیگر پاسخ والبرگ و وکلایش این است که این اظهارات کاملا بی‌اساس هستند و از قاضی خواسته‌اند درخواست نمایندگان بکام را رد کند. با این حال قاضی با خواسته آنها مخالفت کرده و تصمیم گرفته پرونده را ادامه دهد.

بکام تصاویر و ویدئوهایی که برای این تبلیغ ساخته شده بود را از پیج اینستاگرامش پاک کرده کرده و در سمت مقابل کمپانی F45 هم تصمیمی مشابه بکام گرفته تا هر دو طرف درگیری را در فضای مجازی هم ادامه داده باشند.

در حال حاضر دوستی بکام و والبرگ که در سال ۲۰۰۷ به همراه خانواده‌هایشان با هم آشنا شدند پایان یافته و تنها ارتباط آنها فالو داشتن یکدیگر در اینستاگرام است.

دیگر خبرها

  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • معرفی سرگذشت رباعیات خیام و 4 کتاب دیگر
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • مصاحبه جنجالی با کاپیتان اسبق استقلال
  • تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟