Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از قبیل امکانات تجهیزات و نیز استفاده از نیرو‌های استان در نظر گرفته شده تا نیروی انتظامی همچون سالیان گذشته در مرز چذابه به نحو شایسته خدمتگزار زائران حسینی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را اعلام کرد و بیان داشت: در بخش‌های امنیتی و انتظامی کنترل و مدیریت جمعیت و حوزه ترافیکی با تمام توان و امکانات موجود در این ماموریت معنوی شرکت خواهیم کرد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: با توجه به زمان باقی مانده و با همکاری و هماهنگی مسئولان و همچنین دستگاه‌های مرتبط مشکلات و نواقص مربوط به ساماندهی و تجهیز پارکینگ‌ها آسفالت مسیر‌های ورودی و خروجی نصب علائم جاده‌ای و هشدار دهنده و .. برطرف خواهیم کرد.

بازدید از گیت‌های ورود و خروج کنترل گذرنامه و پارکینگ‌های مرز چذابه از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده انتظامی استان خوزستان است.

انتهای پیام/گ

امنیت زائران اربعین حسینی تامین می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۵۱۰ نفر در سفرهای نوروزی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از ۸۷ هزار از دستگاه‌های مختلف نسبت به انجام‌مأموریت نوروزی اقدام خودشان را شروع کرده‌اند و تا امروز ۸ صبح آخرین آمار بالغ بر ۳۱۰ میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است و متأسفانه ۵۱۰ نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان ۵ استانی است بیشترین فراوانی تصادفات دارند.

سردار حسینی گفت: همچنین با کمک دستگاه‌های مختلف در طول مسیر ۳۹۲ ایستگاه سلامت راه اندازی کردیم.

کد خبر 6062589

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • جان باختن ۵۱۰ نفر در سفرهای نوروزی
  • ادای احترام کادر نیروی انتظامی نیشابور به مقام شهدا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت + تصاویر
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین در چهارمحال و بختیاری