Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی روز سه شنبه درحاشیه  برگزاری  اولین المیپاد جام خوشه چین که در مجموعه ورزشی جهادکشاورزی استان برگزارشده بود به برنا ،اظهار کرد:توجه به توسعه ورزش های روستایی در جهت پرکردن  اوقات فراغت جوانان روستا  از اهداف مهم واصلی جام خوشه چین است.

 او با بیان اینکه  توسعه ورزش در  روستاها در تمام استان از اهداف دستگاه ورزش وجوانان استان محسوب می شود ، افزود: استقبال جوانان روستایی  از ورزش نشان دهنده وجود ظرفیت های بالای جامعه روستایی استان درعرصه  ورزش است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با تاکید برلزوم توجه به ورزش های بازی های بومی ومحلی شناسایی استعدادهای ورزشی در سطح روستا ها را از برنامه های مهم دستگاه ورش استان عنوان کرد و یادآورشد: زنده کردن ورزش های بومی ومحلی و ارتقا حس رقابت در ورزش های روستایی باعث تقویت ورزش قهرمانی وکشف استعدادها خواهدشد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان   با بیان اینکه جام خوشه چین جنبه استعدادیابی نیز دارد، جام خوشه چین را از مهمترین برنامه های وزارت ورزش وجوانان جهت تقویت ورشد مطلوب ورزش درروستاها  دانست و گفت: اقدامات  خوبی درحوزه ورزش های روستایی استان ازجمله جام خوشه چین  انجام گرفته است .

 او با بیان اینکه برگزاری جام خوشه چین باعث توسعه هرچه بیشترورزشهای بومی ومحلی در استان می شود،عنوان کرد: نزدیک به 5هزار ورزشکار روستایی از استان در مراحل مختلف مسابقات در سطح دهستان، بخش ها وشهرستانی جام خوشه چین شرکت کردندوامروز نفرات برتر خودرا به رقابت های انتخابی استان که تا 29 شهرویر ماه در خرم آبادبرگزار می شود ، رسانده اند.

 کریمی از حضور 188ورزشکارروستایی  در مسابقات انتخابی استان  خبرداد و گفت: این ورزشکاران از شهرهای ،الیگودرز ،ازنا ،پلدختر ،خرم آباد ، رومشکان ،کوهدشت، الشتر وچگنی امروز سه شنبه در مرکز استان ودررشته های مختلف ازجمله طناب کشی ،چوب کشی ، هفت سنگ مهارتی ، دو ومیدانی در دوبخش آقایان وبانوان به رقابت پرداخته و روز پنجشنبه نیز در دورشته فوبتال 5نفره و والیبال 3نفره به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  با بیان اینکه  نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهندشد،خاطر نشان کرد: درکنار ورزشکاران روستایی استان برای موفقیت درمسابقات کشوری جام خوشه چین خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی چین رقابت علی کریمی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان

درویش علی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور در سال ۱۴۰۳ در چهار گرایش بافت، طراحی، مرمت و رنگرزی توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در روز ۱۷ اردیبهشت امسال در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران کوثر شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

او افزود: این رویداد با هدف ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارت‌های علمی هنرجویان فرش دستباف، ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان رشته فرش دستباف، شناسایی هنرجویان مستعد و نمونه در سطح استان و آشنایی بیشتر جامعه با فرش دستباف در رشته‌های مختلف مرتبط با آن از طریق پوشش تبلیغاتی مناسب برگزار می‌شود.

حسن زاده اضافه کرد: دانش آموزان دختر و پسر پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاغل به تحصیل در هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای رشته فرش و نیز دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته‌های فرش دستباف استان گلستان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت امسال با مراجعه به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان  و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۷۰۵۲۴۷ آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان