Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی  گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰۰ دستگاه سواری کرایه آماده ارائه خدمات به زوار اربعین هستند از آنجایی که حمل و نقل با اتوبوس صرفه اقتصادی بیشتر برای زوار دارد، عمده تمرکز برای جابجایی رواز از این طریق خواهد بود.

وی ادامه داد: کرمانشاه به عنوان استان پس‌کرانه برای جابجایی زوار تعریف شده و یازده استان معین دیگر نیز امکانات خود را در کرمانشاه مستقر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر تعرفه و کرایه حمل و نقل برای جابجایی مسافرین در ایام اربعین هم خبر داد تا جلوی هرگونه تخلف و اخذ وجوه اضافه از زوار گرفته شود.

به گفته کرمی، تدابیر لازم برا تامین سوخت خودرو‌های بخش حمل و نقل عمومی نیز اندیشیده شده و یک دستگاه جایگاه سیار گازوئیل در پایانه مسافربری شهید کاویانی، دو دستگاه جایگاه سیار بنزین و گازوئیل در مسیر برگشت سرپل‌ذهاب به اسلام آباد غرب و دو دستگاه جایگاه سیار بنزین و گازوئیل در پایانه مرزی خسروی برای این منظور مستقر خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

تامین سوخت خودرو‌های بخش حمل و نقل عمومی در ایام اربعین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گازوئیل قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: ماموران یگان امداد شهرستان سمنان در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت، حین گشت زنی در کمربندی به یک دستگاه پژو پارس که در حال پارک کردن کنار تعویض روغنی بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بررسی محل متوجه شدند مالک تعویض روغنی در داخل مغازه و محوطه گاراژ  ۴۸۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق ذخیره کرده است.
در این رابطه پرونده تشکیل و مالک تعویض روغنی تحت پیگرد قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان