Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@10:11:01 GMT

آمریکا علیه «اسنودن» طرح شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۲۵۱

آمریکا سه شنبه علیه «ادوارد اسنودن» مامور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا که در سال ۲۰۱۳ اسناد پنهانی درباره نظارت آمریکا بر تلفن و اینترنت را افشا کرده بود، طرح شکایت کرد.

اخبار بین الملل- به نوشته خبرگزاری «رویترز» وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که کتاب جدید اسنودن نقض توافقنامه‌های عدم افشای اطلاعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده که اسنودن کتاب خود تحت عنوان «ثبت دائمی» را بدون آنکه برای بررسی به آژانس‌های اطلاعاتی ارسال شود، منتشر کرد.

ادوارد اسنودن، مامور سابق سرویس امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۱۳ فاش ساخت که سازمان‌های اطلاعاتی «آمریکا» و «انگلیس» مکالمات سران کشورها را شنود می‌کنند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» اسنودن به تازگی در مصاحبه مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی بی ای» آمریکا نیز گفته که به «شرط محاکمه عادلانه» به آمریکا باز می‌گردد.

اسنودن سال ۲۰۱۴ اجازه اقامت سه ساله در روسیه را دریافت کرد که بعدا سه سال دیگر نیز تمدید شد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت دادگستری اینترنت وزارت دادگستری آمریکا ادوارد اسنودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین کنعانی تصریح کرد نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899054

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین