Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@07:11:26 GMT

آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ونزوئلا اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۲۷۲

آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ونزوئلا اعلام کرد

وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ونزوئلا اعمال کرد که سه شخص و ۱۶ موسسه را شامل می‌شود.

از بهمن سال گذشته که خوان گوایدو، سرکرده مخالفان ونزوئلا خود را رئیس‌جمهور موقت این کشور خوانده و بلافاصله آمریکا حمایت خود را از او اعلام کرده فشار‌ها بر مادورو از سوی واشنگتن به شدت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اجرای کودتایی نافرجام برای برکناری مادورو، اعمال تحریم‌های مختلف علیه کاراکاس و مسدود کردن تمام دارایی‌های دولت ونزوئلا در آمریکا، اکنون رسانه‌ها از طرح دولت ترامپ برای محاصره دریایی ونزوئلا خبر داده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمریکا ونزوئلا تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش قدس آنلاینا، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت ورتکسا نوشت: میانگین صادرات روزانه نفت ایران طی این مدت، ۱.۵۶ میلیون بشکه بود که تقریبا همه آن به چین ارسال شد و حدود ۳۵ میلیارد دلار درآمد برای ایران به همراه داشت.

فرناندو فریرا، مدیر سرویس ریسک ژئوپلیتیکی در گروه «راپیدان انرژی» به فایننشیال تایمز گفت: ایرانی‌ها، استاد هنر دور زدن تحریم‌ها هستند.

این خبر در حالی منتشر شد که گفته می‌شد آمریکا و اتحادیه اروپا در واکنش به پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، سرگرم آماده سازی تحریم‌های جدید علیه تهران هستند اما آن طور که جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا گفته است: صنعت نفت ایران، هدف آسانی برای تحریم‌های جدید نخواهد بود.

تحلیلگران به فایننشیال تایمز گفتند: دولت بایدن تمایلی به تشدید تحریم که باعث افزایش قیمت نفت در سال انتخابات می‌شود، ندارد زیرا دولت بایدن پس از برداشت عظیم از ذخایر نفت استراتژیک که در سال ۲۰۲۲ برای کنترل قیمت سوخت انجام داد، به سختی قادر خواهد بود این اقدام را تکرار کند.

بر اساس گزارش اویل پرایس، همچنین هر گونه اقدام شدید علیه صادرات نفت ایران، بر روابط واشنگتن با چین که خریدار بزرگ نفت ایران است، تاثیر خواهد گذاشت. واردات نفت ایران، معادل یک دهم از کل واردات نفت به چین است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • تصویب تحریم‌های نفتی جدید ایران در کنگره آمریکا
  • اذعان صندوق بین المللی پول به مقاومت اقتصاد روسیه در برابر تحریم‌
  • آمریکا یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کند
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد