Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@13:07:51 GMT

ترامپ اسامی گزینه‌های جانشینی بولتون را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۲۷۵

ساعت 24- رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه اسامی نامزدهای تصدی سمت مشاور امنیت ملی این کشور را اعلام کرد.

به گزارش دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا یک هفته پس از مجبور کردن «جان بولتون» به استعفا از سمت مشاور امنیت ملی آمریکا، پنج نفر را به عنوان گزینه‌های جانشینی وی معرفی کرد.

دونالد ترامپ شامگاه سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگارانی که وی را در هواپیمای اختصاصی رئیس‌جمهور آمریکا همراهی می‌کردند، از «فرد فلیتز» رئیس سابق ستاد کارکنان تحت امر جان بولتون و از تحلیلگران سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، «ریک وادل» معاون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، «لیزا گوردون هگرتی» معاون امنیت هسته‌ای وزرات انرژی آمریکا، ژنرال «کیث کلاگ» مشاور امنیت ملی معاون رئیس‌جمهور آمریکا و «رابرت اوبراین» نماینده ویژه وزرات امور خارجه آمریکا در امور گروگانگیری به‌عنوان نامزدهای نهایی برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی آمریکا نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته با انتشار پیامی کوتاه در توئیتر اعلام کرد که از «جان بولتون» مشاور امنیت ملی این کشور خواسته است که کاخ سفید را ترک کند.
اما جان بولتون دقایقی بعد از انتشار خبر کنار گذاشته شدنش از دولت آمریکا، طی پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که ابتدا خودش از استعفا سخن گفته و ترامپ گفتگو در این مورد را به روز بعد (سه‌شنبه) موکول کرده است.

ترامپ در مورد دلایل برکناری نیز بولتون گفت: «او با افراد مهم دولت کنار نمی‌آمد. او اشتباهات خیلی بزرگی داشت، از جمله اینکه به استفاده از مدل لیبی [برای خلع سلاح کره شمالی] معتقد بود. در قضیه بحران ونزوئلا کاملاً خارج از مسیر درست حرکت می‌کرد.»

وی همچنین از «حمله به عراق» نیز به عنوان یکی از اشتباهات بزرگ جان بولتون نام برد. این در حالی است که جان بولتون در سال 2018 یعنی 15 سال پس از جنگ عراق به کابینه ترامپ اضافه شد و رئیس‌جمهور آمریکا پیش از منصوب کردن وی به سمت حساسی مانند مشاور امنیت ملی، به‌خوبی از نقش وی در جنگ عراق آگاه بود.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی

بر خلاف اخبار گذشته، بارسلونا تمایل چندانی به همکاری با دزربی، توخل، ناگلزمان و آرتتا ندارد

طرفداری | چندی پیش ژاوی اعلام کرد در پایان فصل جاری و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، بارسلونا را ترک خواهد کرد. هرچند این تصمیم در ابتدا مورد موافقت خوان لاپورتا و دکو قرار گرفت اما تحول نتایج این تیم در ادامه و همچنین راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سران بارسلونا را بر آن داشته تا تلاش کنند نظر ژاوی را تغییر دهند و این سرمربی را برای فصل بعد نیز حفظ کنند.

به گزارش موندو دپورتیوو، شخص ژاوی همچنان روی تصمیم خود استوار است و می‌خواهد در پایان فصل بارسلونا را ترک کند، با این حال قهرمانی در یکی‌ از تورنمنت‌های لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا او را از تصمیمش منصرف خواهد کرد. در بین اعضای کادرفنی و همچنین کادر مدیریتی این اعتقاد وجود دارد که بارسلونا با فرم ایده‌آل فعلی خود شانس خوبی برای فتح هر دو جام دارد.

خروج 4 نام از لیست گزینه‌های بارسلونا

با وجود شرایط ذکرشده، بارسلونا تلاش‌ها برای یافتن سرمربی جدید را متوقف نکرده و گزینه‌های زیادی را زیر نظر گرفته‌است. موندو مدعی شد برخلاف گذشته، بارسلونا 4 سرمربی را از لیست خود خارج کرده و تمایل چندانی به همکاری با آن‌ها ندارد: 

روبرتو دزربی: چون هنوز تیم بزرگی را هدایت نکرده است. میکل آرتتا: با آرسنال قرارداد دارد. توماس توخل: نامنظم است و شخصیتی غیرقابل پیش‌بینی دارد. یولیان ناگلزمان: از تجربه کافی برخوردار نیست.

با این حال لاپورتا هم‌چنان وضعیت هانسی فلیک (گزینه‌ای دردسترس‌تر) و لوئیز انریکه (گزینه سخت‌تر) را بررسی می‌کند و رویای نشاندن آن‌ها روی نیمکت بارسلونا را در سر می‌پروراند. در صورت خروج ژاوی و همچنین ناکامی بارسلونا در جذب فلیک یا انریکه، رافا مارکز سومین گزینه سران باشگاه برای در دست گرفتن هدایت این تیم به حساب می‌آید. البته که مدیران بارسلونا دل چندان خوشی از رافا مارکز به دلیل تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی خود ندارند و به همین دلیل شانس بسیار کمتری نسبت به سایر گزینه‌ها برای او قائل شده‌اند.  

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد