Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یک رسانه آمریکایی سه‌شنبه نوشته ایران به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نشان داده بزرگتر از آن است که متلاشی یا منزوی شود. 

وبگاه شبکه خبری بلومبرگ در ابتدای این تحلیل نوشته ترامپ اندکی پیش هشدار داده بود که اگر ایران دست به اقدامی بزند اتفاق بسیار بدی برایش رخ خواهد داد. این رسانه در ادامه نوشته است: «الان با حمله به زیرساخت‌های نفتی سعودی اتفاق بزرگی رخ داده، اما با وجود این به نظر می‌رسد این دولت مستقر در واشنگتن است که گرفتار مشکلات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد آمریکایی: طالبان دلیل کمی برای پذیرفتن خواسته‌های غرب دارد

انستیتو صلح آمریکا با اشاره به شرایط افغانستان و غرب اظهار داشت حکومت طالبان دلیل کمی برای پذیرفتن و تسلیم شدن به خواسته‌های غرب در این کشور دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، انستیتو صلح آمریکا در شبکه ایکس نوشت حکومت طالبان دلیل کمی برای تسلیم شدن به خواسته‌های غرب به ویژه درباره حقوق بشر و تشکیل دولت فراگیر در افغانستان دارد.

این نهاد افزود حکومت طالبان به منابع جدیدی حمایتی از سوی قدرت‌های منطقه از جمله چین دست یافته است.

«سهیل شاهین» رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر پیش از این گفته بود آمریکا و کشورهای غربی بدنبال تحمیل خواسته‌ها و ملاحظات سیاسی خود بر افغانستان هستند.

نشریه «فارین افرز» وابسته به اندیشکده «شورای روابط خارجی» آمریکا به تازگی با انتشار تحلیلی، چرایی ناکامی تلاش‌های آمریکا برای منزوی کردن هیئت حاکمه افغانستان را بررسی کرده است.

شورای امنیت قطعنامه سازوکار تعامل با طالبان را تصویب کردروزنامه آمریکایی: «بایدن» در برابر درخواست‌ها برای تعامل با طالبان مقاومت می‌کندژاپن: تعامل با طالبان باید صبورانه و عملگرایانه باشد

این نشریه تصریح کرد نقش چین در ناکامی تلاش‌های آمریکا برای منزوی کردن حکومت طالبان، محوری است و پذیرفته شدن استوارنامه سفیر تازه منصوب شده طالبان توسط «شی جین‌پینگ» رئیس جمهور این کشور، از مهمترین چالش‌ها در برابر اجماع به رهبری آمریکا علیه عادی‌سازی با هیئت حاکمه افغانستان است.

فارین افرز رویکرد آمریکا برای منزوی کردن طالبان را بی‌نتیجه دانست و تاکید کرد طالبان تلاش‌های دیپلماتیک قوی برای ایجاد روابط با کشورهای همسایه انجام داده است.

جامعه اطلاعاتی آمریکا نیز پیش از این در ارزیابی سالانه خود از تهدیدات علیه این کشور در گزارشی اذعان کرد قدرت و تعامل بین‌المللی حکومت طالبان افزایش یافته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: ریخت و پاش فوتبالی عربستان ته کشید!
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • اتفاق معنادار در کره شمالی؛ برای اولین بار دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • تشدید نظارت بر نام و نشان فرنگی رسانه‌های داخلی
  • نهاد آمریکایی: طالبان دلیل کمی برای پذیرفتن خواسته‌های غرب دارد
  • اعلام جزییات شرکت در «پویش ملی اذان»/ سنت فراموش شده احیا می‌شود
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • حمله هواداران لاتزیو به بازیکن و کاپیتان خودشان!