Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آمریکایی سه‌شنبه نوشته ایران به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نشان داده بزرگتر از آن است که متلاشی یا منزوی شود. 

اخبار سیاسی- وبگاه شبکه خبری بلومبرگ در ابتدای این تحلیل نوشته ترامپ اندکی پیش هشدار داده بود که اگر ایران دست به اقدامی بزند اتفاق بسیار بدی برایش رخ خواهد داد. این رسانه در ادامه نوشته است: «الان با حمله به زیرساخت‌های نفتی سعودی اتفاق بزرگی رخ داده، اما با وجود این به نظر می‌رسد این دولت مستقر در واشنگتن است که گرفتار مشکلات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران رئیس جمهور آمریکا واشنگتن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی

به گزارش همشهری آنلاین متن دل نوشته امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به این شرح است:

فرزندان عزیزم سربازان وطن؛ سلام

اکنون که این نوشته را می‌خوانید می‌دانم درجای جای این سرزمین پهناور، ازشهر و پادگان تا نقاط مرزی، حضور دارید. حضوری که ثمرات و برکات بسیاربرای کشور و مردم داشته، مردمی که شایسته خدمتند و شما نیز شایسته تکریم ما و مردم.

می‌دانم در کنار دغدغه شغل و زندگی و احساس تکلیف در قبال خانواده و پدر و مادر که بخش مهمی ازدل مشغولی شماست، به عزیزان ایثارگر سرباز که درگذشته‌های نه چندان دور، روزهای سختی را در این کسوت گذراندند نیز می‌اندیشید.

فرزندان عزیزم؛ وجدان‌های بیدار از دیروز تا امروز، از شمار رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس تا سال‌های پس از جنگ تحمیلی و همچنین مردم شریفمان، حضور تعیین کننده سربازان دین و وطن درمقاطع مهم تاریخی تا حوادث و صحنه‌های کمک به مردم و دفاع از حریم استقلال، امنیت و حریت ایران را هرگز فراموش نمی کنند. شما امروزهم مایه امید مردم و رکن دفاع این مرز و بومید.

در روزگاری که دشمنان ما قصد تجزیه ایران را داشتند هم زمان با حضور گسترده سربازان رزمنده، عزیزانی که خدمت سربازیشان به پایان رسیده بود در همان آغاز جنگ تحمیلی در قالب نیروهای احتیاط دوباره آمدند، مردانه ایستادند، بسیاری به شهادت رسیدند و یا در شمار جانبازان جنگ، نقش آفرینیِ فرزندان خود در امروز و فردای ایران را به نظاره نشستند و جمع کثیری نیزهم اکنون در گوشه گوشه این فلات مقاومت در بین ما، در شهرها و روستاها و در مشاغل گوناگون حضور دارند و گرچه سن و سالی از آنان گذشته و شاید آنان را نشناسیم! اما عطر وجود شریفشان در سربلندی امروز ایران را استشمام می‌کنیم.

پس از آن سال‌ها، سربازان عزیزامروز، با حضورشان در مرزها و مقابله با ناامنی ها و شرارت ها، در شهرها و روستاها برای تامین امنیت، در رزمایش ها برای ارتقای قدرت دفاعی، در سیل و زلزله و آزمون بزرگ کرونا و حوادث متعدد به کمک مردم عزیز شتافتند و حتی جان خود را نثار کردند.

امروز این سربازان غیور را نه فقط در ارتش سرافراز که در سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی و وزارت دفاع با نقش آفرینی دردفاع، امنیت، صنعت وعلم و فناوری به وفور می‌بینیم.

فرزندان عزیزم؛ می‌دانم از شما و جایگاه رفیعتان در حفظ این مرز و بوم و در شکوفایی ایران عزیز بسیار کم گفته شده و نقش زیبایتان در میان نقوش ماندگار کشورمان در هم آمیخته و بازتعریف نشده که امید دارم ما و سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های متولی بر این وظیفه خطیر، همتی بیشتر بگماریم و یاد شهیدان و جانبازان سربازمان در سال‌ها تلاش برای سربلندی نام ایران را همراه با خدمات سرباز امروز وطن، احیا و تبیین کنیم.

دست مردانه شما را که بازوی قدرتمند دفاع از ناموس کشور است می‌فشارم و بر صبر و بصیرت و ایستادگی‌تان در ادامه راه سربازان دین و وطن افتخار می‌کنم و امیدوارم عید باستانی نوروز در تقارن مبارک با ماه بندگی و میهمانی خدا، بهاری دیگر برای تقویت تقوا و استقامت در برابر سختی‌ها و ان‌شاالله توفیقات بیشتر در زندگی در سایه سلامتی وجود شریفتان باشد.

از خدای متعال برای ملت بزرگ ایران، سالی نیکو، برای مردم جهان، صلح و آرامش و برای فلسطین عزیز و غزه قهرمان، سال پیروزی نهایی را آرزو دارم.

کد خبر 839993 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: ریخت و پاش فوتبالی عربستان ته کشید!
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • اتفاق معنادار در کره شمالی؛ برای اولین بار دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • تشدید نظارت بر نام و نشان فرنگی رسانه‌های داخلی
  • نهاد آمریکایی: طالبان دلیل کمی برای پذیرفتن خواسته‌های غرب دارد
  • اعلام جزییات شرکت در «پویش ملی اذان»/ سنت فراموش شده احیا می‌شود
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • حمله هواداران لاتزیو به بازیکن و کاپیتان خودشان!