Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول از روز چهارشنبه به صورت همزمان، از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. این هفته چند بازی از حساسیت بالایی برخوردار است که در ادامه به آن می پردازیم.

مس سونگون - گیتی پسند اصفهان

ابتدا ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۸:۰۰ در یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های این هفته به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند به حساسیت این بازی بیفزاید و تماشاگران را از دیدن یک بازی خوب و دیدنی راضی نگه دارد.

مس سونگون در دیدار هفته گذشته خود مهمان تیم شاهین کرمانشاه بود و در پایان توانست این تیم را با ۲ گل شکست دهد و سه امتیاز کامل بازی را نصیب خود کند. مس با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و توانست خود را تا جایگاه ششم جدول بالا کشد و رفته رفته خود را به صدر جدول نزدیک کند.

همچنین تیم گیتی پسند اصفهان در بازی هفته گذشته خود میزبان تیم فرش آرا مشهد بود و در پایان این بازی زیبا و جنجالی هر ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند و امتیازات بازی را بین خودشان تقسیم کردند. گیتی پسند با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سن ایچ در صدر جدول قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: محل برگزاری بازی دو تیم فوتسال ملی حفاری و ارژن مشخص شد

سن ایچ ساوه - ستارگان ورامین

در یکی دیگر از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته مصاف ۲ تیم سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین رو در روی هم قرار می گیرند. هر ۲ در بین چهار تیم بالای جدول قرار دارند و پیروزی هر کدام در این رقابت می‌تواند تا حدود بسیار زیادی جایگاهشان را در جدول بهتر کند. سن ایچ در این هفته میزبان است و اگر بتواند از امتیاز میزبانی خود بهره برد و با تفاضل گل خوب ستارگان را شکست دهد می‌تواند خود را قهرمان نیم فصل اول رقابت‌ها بنامد.

سن ایچ ساوه در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم اهورا بهبهان قرار گرفت و در پایان موفق شد این تیم را با ۶ گل شکست دهد و سه امتیاز کامل بازی را از آن خود کند. سن ایچ با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به تیم گیتی پسند اصفهان در رده دوم جدول مسابقات قرار گرفته است.

همچنین ستارگان ورامین تیم متحول شده این فصل مسابقات که تا این جای کار موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند در دیدار هفته گذشته خود مقابل تیم قدرتمند شهروند ساری قرار گرفت و در پایان موفق شد این تیم را ۲ بر ۱ شکست دهد و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد. ستارگان با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: پرهیزکار: بازی تدارکاتی با بلژیک و ایتالیا قطعی شد

فرش آرا مشهد - اهورا بهبهان

یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته از مسابقات مصاف ۲ تیم فرش آرا مشهد و اهورا بهبهان است. هر ۲ تیم در این فصل نتایج پر نوسانی را گرفته اند و در برخی از بازی‌ها پیروز بودند و در برخی از بازی‌ها با شکست مواجه شدند. بازی این هفته برای هر ۲ تیم حائز اهمیت بسیاری است. اگر فرش آرا موفق شود از سد نماینده بهبهان عبور کند می‌تواند خود را در پایان نیم فصل اول در جمع مدعیان قهرمانی نگه دارد از آن طرف هم اگر تیم اهورا موفق به پیروزی شود می‌تواند تا حدود بسیار زیادی وضعیت خود را در جدول سر و سامان بخشد.

فرش آرا در دیدار هفته گذشته خود مقابل تیم گیتی پسند اصفهان قرار گرفت و در یک دیدار تماشایی و پر حاشیه با نتیجه مسای ۳ بر ۳ متوقف شد. فرش آرا با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار دارد.

همچنین تیم اهورا بهبهان هم در دیدار هفته گذشته خود میزبان تیم قدرتمند و مدعی سن ایچ ساوه بود، اما در پایان این بازی نتوانست توفیقی را کسب کند و شکست خورد. اهورا با این شکست ۱۴ امتیازی باقی ماند و در رده نهم جدول جای دارد.

بیشتر بخوانید: برنامه پنج هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال اعلام شد

شهروند ساری - سوهان محمد سیما قم

در دیگر بازی مهم و حساس این هفته جدال ۲ تیم شهروند ساری و سوهان محمد سیما می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. در این بازی شهروند ساری میزبان این دیدار خواهد بود و باید در سالن سید رسول حسینی به مصاف تیمی برود که در این فصل موفق شده نتایج بسیار درخشانی را کسب کند. شهروند در این فصل با سرمربی با هوش خود یعنی رضا لک نتایج بسیار پر نوسانی را کسب کرده است و لک امیدوار است در پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر بتواند با شهروند به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

شهروند ساری در بازی هفته گذشته خود مهمان تیم ستارگان ورامین بود و در پایان با ۲ گل از این تیم شکست خورد. شهروند با این شکست ۱۶ امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول جای دارد.

همچنین تیم سوهان محمد سیما قم در بازی گذشته خود میزبان تیم آذرخش بندرعباس بود و در پایان هر دو تیم به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. با این تساوی تیم سوهان محمد سیما ۱۸ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: ایرانمنش: وضعیت قضاوت در لیگ برتر فوتسال تاسف بار است

برنامه کامل بازی‌های هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به شرح ذیل است:

مس سونگون - گیتی پسند اصفهان (ساعت: ۱۸:۰۰) سالن پور شریفی تبریز

سن ایچ ساوه - ستارگان ورامین (ساعت: ۱۸:۰۰) سالن فجر ساوه

فرش آرا مشهد - اهورا بهبهان (ساعت: ۱۷:۰۰) سالن شهید بهشتی مشهد

شهروند ساری - سوهان محمد سیما قم (ساعت: ۱۸:۰۰) سالن شهید سید رسول حسینی

هایپر شهر شاهین شهر - شاهین کرمانشاه (ساعت: ۱۸:۰۰) سالن تختی شاهین شهر

ملی حفاری اهواز - ارژن شیراز (ساعت: ۱۸:۰۰) سالن امام خمینی شهر اهواز

آذرخش بندرعباس - مقاومت البرز (ساعت: ۱۸:۰۰) سالن فجر بندرعباس

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو به مس رسید!

ایسنا/یزد در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران دو تیم چادرملو اردکان و مس سونگون مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

بیست چهارمین هفته از لیگ آزادگان فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار از رو گذشته آغاز شد؛ و از ساعت ۱۹ امشب (یکشنبه ۲۷ اسفند) دو تیم چادرملو اردکان و مس سونگون در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

مسی‌ها که در حال حاضر رده دهم جدول را در اختیار قرار دارند؛ در پنج بازی اخیر خود توانستند دو برد و دو تساوی و تنها یک شکست را در کارنامه خود ثبت کنند و البته با به ثمر رساندن پنج گل در این دیدارها فراتر از بازی های گذشته عمل کنند.

مس سونگون جدا از انگیزه های سرشاری که برای پیروزی در این دیدار جهت سر و سامان دادن به جایگاهش در جدول دارد، برای جبران باخت یک بر صفر دور رفت در آن بازی پرتنش خانگی پا به چمن ورزشگاه نصیری می‌گذارد.

اما در آن سوی میدان شاگردان «سعید اخباری» در تیم چادرملو اردکان که یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار می‌آیند در دیدار هفته گذشته خود تقابلی حساس را مقابل شهرراز شیراز برگزار کردند؛ و پا پیروزی در این دیدار دوباره به روند نتیجه گیری و بردهایشان بازگشتند و علاوه بر آن صدر جدول را نیز از دیگر رقیب صعود خود یعنی خیبرخرم‌آباد بازپس گرفتند.

چادرملواردکان هم اکنون با ۵۱ امتیاز صدرنشین بی چون و چرای لیگ آزادگان است.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال بانوان| خاتون بم به قهرمانی نزدیک شد
  • زوج توفانی زنان و یک گل حساس دیگر
  • شکست شمس آذر مقابل تراکتورسازی
  • لیگ یک/ صدر باز هم عوض شد، ۴ مدعی و ۲ صعودکننده
  • خیبر یک گام به لیگ برتر نزدیک شد/ شکست چادرملو برابر مس سونگون
  • چادرملو به مس رسید!
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • پرسپولیس با پیکان سواری به دنبال برد در آزادی/ جدال لالیگایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی
  • خیرونا رسما از رقابت با رئال بر سر قهرمانی لالیگا کنار کشید + فیلم
  • ختافه 1-0 ژیرونا؛ خبر خوش برای رئال مادرید و بارسلونا!