Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد ابراز امیدواری کرد که جو سالن مسابقات روی نفرات جوان این تیم تاثیر نداشته باشد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان اظهار داشت: سال قبل از المپیک است و همه دنیا خود را برای توکیو تجهیز کرده‌اند و برای همین است که  علاوه بر کشتی‌گیران جوان، شاهد حضور قهرمانان سن و سال‌دار در این مسابقات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه شانس خود را برای المپیک آزمایش می‌کنند و با تدارکات خوبی آمده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت کشتی ایران در یک سال اخیر، خاطرنشان کرد: کشتی ما در یک سال گذشته با بلاتکلیفی مواجه بوده است. بعد از استعفای رسول خادم، دوران سرپرستی را داشتیم و حواشی زیادی در بحث انتخابات به وجود آمد. زمانی فدراسیون کشتی رئیس پیدا کرد که در بحبوحه مسابقات جهانی بودیم. چیزی که هست کشتی ایران با پوست‌اندازی مواجه شده، چه در آزاد و چه در فرنگی. من شناخت زیادی از تیم فرنگی ندارم، ولی خیلی از چهره‌های آنها تغییر کرده و این تیم‌ها زمان می‌خواهند. تیم آزاد هم یکسری تغییرات داشته است.

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تاکید کرد: موجودیت کشتی ما همین است و باید این را هم به آن اضافه کنیم که دو مهره باتجربه ما در آزاد دچار آسیب دیدگی شدند و نتوانستند در مسابقات جهانی شرکت کنند، با این حال چیزی که من دیدم حکایت از انگیزه بالای بچه‌ها دارد. وقتی با تیم جوان وارد مسابقه می‌شوی، دو موضوع باید مد نظر قرار بگیرد. یکی اینکه ممکن است جو سالن روی نفرات تاثیر منفی بگذارد و نتوانند کارایی خودشان را نشان دهند و دیگر اینکه به خاطر نیروی جوانی، جسورانه کشتی بگیرند و هیچ چیزی روی آنها تاثیر منفی نداشته باشد که من دعا می‌کنم بحث دوم در مورد کشتی‌گیران ما اتفاق بیفتد.

استعفای جمشید خیرآبادی از سرمربیگری تیم کشتی فرنگی امید

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا

در نخستین گام فعالیت انجمن موی‌تای و با نامه کمیته ملی المپیک ۲۱ موی‌تای‌کار کشورمان در مسابقات داخل سالن آسیا حاضر می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین گام فعالیت انجمن موی‌تای ایران به ریاست جواد نصیری نماینده رسمی فدراسیون بین‌المللی موی‌تای در ایران تحت نظارت مستقیم وزارت ورزش و‌ جوانان، طی نامه‌ای توسط کمیته ملی المپیک حضور 21 موی‌تای‌کار مرد و زن ایران در ششمین دوره مسابقات داخل سالن و بازی‌های هنرهای رزمی آسیا، به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اعلام شد.

این رویداد ابتدای آذر ماه سال آینده به میزبانی شهر چونبوری تایلند برگزار می‌شود، ضمن اینکه هر کشور مجاز است حداکثر با 12 ورزشکار مرد و 9 موی‌تای کار زن در این بازی‌ها حاضر شود.

فعالیت‌ موی‌تای IFMA از سوی وزارت ورزش تایید شد

 

مطابق با دستورالعمل اجرایی این بازی‌ها، کمیته ملی المپیک کشورمان حداکثر تا 25 اسفند سال جاری فرصت داشت تا تعداد موی‌تای‌کاران اعزامی به این رویداد را به شورای المپیک آسیا اعلام کند.

در این دستورالعمل همچنین تأکید شده است که در هر رشته ورزشی از جمله موی‌تای، ارسال فهرست تعداد و اسامی ورزشکاران باید با هماهنگی و تأیید نمایندگان فدراسیون‌های جهانی و بین‌المللی آن ورزش انجام شود.

فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های موی‌تای (IFMA)، جواد نصیری را به‌عنوان نماینده خود در ایران معرفی کرده است و به رسمیت می‌شناسد که درباره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، با نامه رسمی نصیری به کمیته ملی المپیک، حضور موی‌تای‌کاران کشورمان به شورای المپیک آسیا اعلام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در ترکیه
  • قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تورنمنت ترکیه
  • آغاز مسابقات رشته ساحلی در جام رمضان مشهد
  • ظرفیت سالن‌های فوتسال گناباد جوابگوی تماشاگران نیست
  • پاداش نقدی اتحادیه جهانی به پادشاه کشتی
  • تاثیر لژیونر بودن ملی‌پوشان در سطح آمادگی آن‌ها
  • تاثیر لژیونر بودن ملی‌پوشان در سطح آمادگی آنان
  • قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا