Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی زنیت موفق شد در نیمه اول دروازه لیون را باز کند تا زننده اولین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم‌های لیون و زنیت از ساعت ۲۱:۲۵ در فرانسه آغاز شد و سردار آزمون موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. وی در دقیقه ۴۱ موفق شد به زیبایی دروازه لیون را باز کند تا زننده اولین گل فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سردار در شرایطی این گل را به ثمر رساند که دقایقی قبل از آن دچار مصدومیت شد و حتی اشاره‌ای به مربیان مبنی بر تعویض شدن داشت، اما در نهایت به بازی برگشت و چند دقیقه بعد گلزنی کرد.

آزمون همچنین اولین و تنها آسیایی تاریخ است که در اولین بازی لیگ قهرمانان گلزنی می‌کند. سردار آزمون که در نیمه اول مصدوم نیز شده بود، در دقیقه ۴۷ به علت ناتوانی در ادامه بازی بالاخره تعویض شد تا آسیب دیدگی اش بیشتر نشود.

شرح گل‌ سردار آزمون دققیه ۴۰: روی حرکتی که سردار آغازگر آن بود، زنیت به گل رسید. سردار آزمون روی یک حرکت یک-دوی زیبا با جیوبا، با آنتونی لوپز تک به تک شد و با ضربه‌ای خوب، دروازه لیون را باز کرد تا اولین گل لیگ قهرمانان فصل 2019 را به ثمر برساند و نام خود را در تاریخ ثبت کند.

سردار آزمون همچنین دومین بازیکن تاریخ باشگاه زنیت است که موفق می‌شود اولین گل مسابقات لیگ قهرمانان را به ثمر برساند. در فصل ۱۵-۲۰۱۴ نیز هالک گل اول لیگ قهرمانان آن فصل را برای زنیت به ثمر رسانده بود. آزمون اولین آسیایی تاریخ لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا محسوب می شود که اولین گل این تورنمنت را به ثمر می‌رساند. ادامه درخشش آزمون می تواند او را به عنوان مرد سال آسیا که مدتهاست نصیب ستاره های ایران نشده، برساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید سردار آزمون تابناک ورزشی زنیت سنت پترزبورگ لیون لیگ قهرمانان اروپا گلزنی آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن تمرکز کند شانس قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آرسنال برود. تیم بوندس‌لیگایی طی 4 مرتبه‌ای که با این تیم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان مواجه شده، با کسب برد راهی دور بعدی شده است.

اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که اگر آن‌ها به خوبی فوتبال بازی کنند می‌توانند تا پایان رقابت‌ها شانس قهرمانی داشته باشند.

اولی هوینس درباره وضعیت بایرن مونیخ گفت:"اول از همه، فکر می‌کنم نحوه برخورد تیم و مربی با شرایط جدید بسیار خوب است. واضح است که آن‌ها خودشان را جمع کرده‌اند و هر دو طرف تلاش زیادی می‌کنند تا از شرایط به بهترین شکل استفاده کنند."

وضعیت دفاعی تیم؟

من هنوز رفتار دفاعی کل تیم را دوست ندارم. تک تک بازیکنان باید از خود سوال کنند که آیا در صورت لزوم وارد چالش می‌شوند یا خیر. این‌ مسائل سهل انگاری‌های فردی است که باید به هر قیمتی اصلاح شود.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؟

اگر با تمرکز زیاد فوتبال بازی کنیم، شانس داریم قهرمانی داریم.

جمال موسیالا؟

او بسیار خوب کار می‌کند. تماشای او که توپ را زیر پایش نگه می دارد و حتی تحت فشار آرامش خود را حفظ می‌کند، لذت بخش است.

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی است؟ ترنت الکساندر آرنولد به شما پاسخ می‌دهد
  • بایرن تمرکز کند شانس قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد
  • یک ایرانی می‌خواهد رکورد نیمیر و انگاپت را خراب کند!
  • اشرف حکیمی: می‌خواهم اولین قهرمانی پاری سن ژرمن در اروپا با من باشد
  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • پیام زننده ژاوی به یک خبرنگار در واتساپ!
  • واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!