Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:39:49 GMT

الهلال- السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۳۹۳

الهلال- السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان رزوان لوچسکو با برتری مقابل الاتحاد راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال و الاتحاد که در دیدار رفت به تساوی بدون گل رسیده بودند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم دانشگاه سلطنتی ریاض مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیاد الصحفی، مدافع پیشتاخته الاتحاد در دقیقه ۱۰ روی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین و دفع ناقص مدافعان الهلال، موفق شد گل اول بازی را بزند و برخلاف پیش‌بینی‌ها تیمش را با یک گل در خانه الهلال پُرستاره پیش بیندازد.


در حالی که نیمه اول با برتری الاتحاد رو به پایان بود، در دقیقه ۴۴ حرکت سریع سالم الدوسری تا پشت محوطه جریمه و پاس در عمق، آندره کاریو را در موقعیت خوبی قرار داد تا این ملی پوش پرویی، با ضربه بغل پایی که با دفع ناقص دروازه‌بان الاتحاد همراه بود، گل تساوی را بزند.

 


در دقیقه ۴۸ عکس اتفاق گل اول الهلال اتفاق افتاد و این بار ارسال آندره کاریو از سمت راست زمین را سالم الدوسری پیشتاخته با ضربه سر زیبا تبدیل به گل کرد و با پشتک‌های تماشایی، خوشحالی گل خود را انجام داد.

 

نمایش هجومی الهلال در این مسابقه همچنان ادامه داشت و این تیم در دقیقه ۷۸ روی پاس در عمق محمد کانو به سباستین جووینکو صاحب یک فرصت دیگر شد که این بار ستاره ایتالیایی ریزنقش الهلال با حرکت در عرض و شوت پای چپ توانست گلزنی کند تا برتری تیمش قطعی شود.

 

الهلال عربستان که سه شب قبل مقابل الفیحاء به تساوی یک بر یک رضایت داده بود، امشب توانست نمایش خوبی ارائه دهد و با شکست ۳ بر یک الاتحاد به مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا صعود کند تا حریف السد قطر و شاگردان ژاوی شود.

 

عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار ۳ دقیقه ای تیم دسته یکی در جام حذفی

تیم فوتبال کاونتری سیتی با گلزنی در دقایق ۹۷ و ۱۰۰ مقابل ولورهمپتون به برتری رسید و راهی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، ولورهمپتون لیگ برتری میزبان کاونتری سیتی، تیم دسته یکی بود و در حالی که تا دقیقه ۹۷ با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بود ولی در ۳ دقیقه، ۲ گل خورد و حذف شد.

کاونتری سیتی با گل‌های سیمس ۷+۹۰ و رایت ۱۰+۹۰ به یک برد بزرگ رسید و راهی نیمه نهایی شد.

امشب در دیگر دیدار جام حذفی، منچستر سیتی به مصاف نیوکاسل می‌رود.

فرداشب چلسی با لستر بازی می‌کند و در مهمترین دیدار لیورپول و منچستر یونایتد با هم مبارزه خواهند کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • لیست جدید قهرمان جام ملت‌ها اعلام شد
  • خلاصه بازی ذوب‌آهن و مس رفسنجان + فیلم
  • برتری ذوب آهن برابر مس در نیمه اول
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • الهلال فقط چند ثانیه تا توقف رکورد تاریخی‌اش فاصله داشت/ پیروزی الاتحاد در غیاب بنزما + فیلم
  • پیروزی‌های پیاپی الهلال ادامه دارد
  • اینترمیامی بدون مسی هم خطرناک است!
  • شاهکار ۳ دقیقه ای تیم دسته یکی در جام حذفی
  • حذف غیرمنتظره تیم لیگ برتری از جام حذفی انگلیس
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی