Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@12:43:17 GMT

پنالتی دورتموند مقابل بارسا باید تکرار می شد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۵۴۰

بروسیا دورتموند دقیقه 56 بازی برابر بارسا به یک ضربه پنالتی دست یافت ولی تراشتگن توانست ضربه مارکو رویس را مهار کند.

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل خطای سمدو روی سانچو داور بازی به سود دورتموند اعلام پنالتی کرد. مارکو رویس پشت توپ ایستاد ولی تراشتگن توانست جهت توپ را تشخیص داده و آن را در دو مرحله مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تکرار این صحنه نشان می دهد که گلر آلمانی بارسا قبل از ضربه رویس، چند قدم به جلو می آید که طبق قوانین جدید داوری، پنالتی باید تکرار می شد. بازی همچنان بدون گل در جریان است.

 

 

 

 

 

مارکو رویس بارسلونا مارک آندره‌‌ ترشتگن بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارکو رویس بارسلونا بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفته و با دو گل از میهمانش پیش افتاده است.

اتلتیکو که در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه 2-1 برنده شده بود، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با استقبال گسترده طرفداران تیم آلمانی مواجه بوده و از ابتدا رو به بازی تدافعی آورده بود.

تاکتیک دفاعی سیمئونه اگرچه جلوی بیشتر حملات دورتموند را می‌گرفت اما نتوانست مانع از باز شدن دروازه‌‌شان شود و یان اوبلاک دو مرتبه تسلیم بازیکنان حریف شد.

اولین گل دورتموند روی پاس استادانه متس هوملس شکل گرفت. این مدافع باتجربه پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه، روی ارسال با بیرون پای راست به یولیان برانت را صاحب موقعیت کرد.

برانت در دقیقه 34 بعد از کنترل توپ به سمت دروازه چرخید و کمی توپ را جلو انداخت تا درحالیکه اکسل ویتسل با تکل بلند برای دفع ضربه او تلاش می‌کرد با ضربه محکم پای چپ علیرغم واکنش اوبلاک دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند.

گلزنی دورتموند کاملا روی روحیه بازیکنان اتلتیکو اثر گذاشت و شکل یکدستی که قبل از گل در زمین اجرا می‌کردند با اشتباهات پی‌ در پی همراه شد تا فرصت به ثمر رسیدن دومین گل آن‌ها هم ایجاد شود.

یولیان برانت در دقیقه 39 در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاسی که خارج از محوطه جریمه دریافت کرده بود با پشت پا در اختیار یان ماتسن قرار داد. ماتسن در فضای خالی مقابلش پیش رفت و تقریبا از موقعیتی که گل اول به ثمر رسیده بود با ضربه پرقدرت پای چپ دروازه اوبلاک را باز کرد.

این گل اتلتیکو را کاملا به عقب هُل داد و اندک تلاش تیم تحت هدایت دیه‌گو برای گلزنی تکرار نمی‌شد تا تلاش کنند در نیمه اول بیشتر از دو گل دریافت نکنند. اکنون تیم اسپانیایی در نیمه دوم تمام تلاشش را برای تغییر نتیجه بازی و عدم حذف از رقابت‌ها خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)
  • ترزیچ: به دنبال قدردانی از وستفالن هستیم؛ مارکو رویس باید ثابت کند که اشتباه می‌کنم
  • ترزیچ به ستاره دورتموند: نشان بده که اشتباه می‌‎کنم!