Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:34:52 GMT

راز جک سواری جسد سوخته در جاده آسیایی!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۵۷۳

راز جک سواری جسد سوخته در جاده آسیایی!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای این پرونده جنایی از خرداد گذشته زمانی در دایره فقدانی پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت که زن میان سالی از پلیس برای یافتن پسر ۳۰ ساله‌اش کمک خواست. او به سرهنگ علی سرایانی (افسر پرونده) گفت: پسرم از حدود شش ماه قبل گم شده است و هیچ اطلاعی از او نداریم، اما عروسم تاکنون نمی‌گذاشت که ما به پلیس گزارش بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عروسم مدعی بود که اگر به پلیس مراجعه کنیم آبرویمان می‌رود! چرا که شوهرم (مرد گم شده) به دنبال تفریح و خوشگذرانی‌های خودش رفته است!

گزارش خراسان حاکی است به دنبال اظهارات این زن، گروه ویژه‌ای از کارآگاهان با دستور سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) مامور رسیدگی به این پرونده شدند. آنان در اولین مرحله از اقدامات پلیسی به فرضیه‌ای از وقوع جنایت رسیدند و به این ترتیب موضوع را با قاضی ویژه قتل عمد در میان گذاشتند!

قاضی کاظم میرزایی با شنیدن اظهارات زن میان سال، بی درنگ دستور دستگیری زن ۲۵ ساله (عروس) را صادر کرد چرا که تجربه قضایی او در رسیدگی ویژه به پرونده‌های جنایی نشان می‌داد که راز عجیبی در این ماجرا نهفته است و زن جوان از ورود قانون به ماجرای گم شدن شوهرش وحشت دارد.

این گونه بود که کارآگاهان در یک اقدام عملیاتی، زن جوان را در منطقه قاسم آباد مشهد دستگیر و به مقر انتظامی هدایت کردند. این زن که مهر سکوت بر لب زده بود با ادعایی نظیر این که صدای عبور خودرو‌های سنگین را از پشت خط آخرین تماس همسرش شنیده است و احتمالا او از پایانه مسافربری تماس می‌گرفت، سعی در گمراه کردن مردان قانون را داشت، اما او یک هفته بعد بازداشت، دوباره به شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد انتقال یافت، ولی این بار وقتی شواهد انکارناپذیری را دید که با دستورات محرمانه قاضی میرزایی توسط کارآگاهان دایره فقدانی جمع آوری شده بود، دیگر نتوانست در برابر سوالات تخصصی و فنی مقام قضایی دوام بیاورد و ناگهان در میان‌های های گریه، راز عجیبی را فاش کرد.او گفت: با این ادعا که احتمال دارد همسرم با دختری ارتباط داشته باشد، سه برادرم را در جریان موضوع قرار دادم.

آن‌ها هم در تاریخ سوم آذرماه سال گذشته در ساعت ۳ بامداد به منزلم آمدند و با همسرم درگیر شدند که یکی از برادرانم شال را به دور گردن همسرم انداخت و او راخفه کرد.

گزارش اختصاصی خراسان حاکی است به دنبال اعترافات این زن جوان، بلافاصله قاضی ویژه قتل عمد دستور دستگیری سه برادر وی را نیز صادر کرد و گروه ویژه کارآگاهان در عملیات‌هایی جداگانه و با استفاده از شگرد‌های پلیسی سه متهم دیگر این پرونده را نیز به دام انداختند.

متهمان این پرونده جنایی که ماجرا را لو رفته دیدند به ناچار زوایای پنهان جنایت خود را فاش کردند و در اعترافاتی تکان دهنده گفتند: آن شب خواهرمان در منزل را بازگذاشت که ما وارد شدیم و بعد از قتل شوهر خواهر ۳۰ ساله، جسد او را به بیابان‌های منطقه گلبهار بردیم و با خرید بنزین در بین راه به آتش کشیدیم.

روز بعد باز هم نگران بودیم تا این که با خودروی سواری جک محمد (یکی از متهمان) جسد سوخته را درون کیسه کردیم و با خودرو از طریق بزرگراه آسیایی به قوچان بردیم و در آن جا درون چاهی انداختیم.

بنا براین گزارش با کشف بقایای جسد در داخل چاه مورد ادعای متهمان، این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد و به دستور قاضی میرزایی بررسی‌های تخصصی در این باره ادامه یافت.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  

علی عبداللهی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: جا به جایی  ۱۴ میلیون مسافر طی پارسال با کمک ناوگان حمل و نقل عمومی در ۸۷۰ هزار سفر انجام شده که از این میزان  بیش از ۳۲۰ هزار سفر با اتوبوس، حدود ۳۰۰ هزار سفر با مینی بوس و بیش از ۲۵۰ هزار سفر با سواری کرایه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر با اتوبوس، مینی بوس و سواری بین شهری جابه‌جا شده اند، افزود: در بخش حمل و نقل مسافر استان کرمان در مجموع ۵ هزار و ۲۸۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، شامل ۹۷۰ دستگاه اتوبوس، هزارو ۹۲۰ دستگاه مینی بوس و ۲ هزارو ۳۸۸  دستگاه سواری کرایه کار جابه جایی مسافر استان کرمان را به عهده دارند. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه آمار ثبت شده از سفر برای جابه‌جایی مسافرین با کمک ناوگان حمل ونقل عمومی در جاده‌های استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۳۱ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در حال حاضر ۸۸ شرکت، موسسه و شعبه مسافربری با بیش از ۴ هزار نفر راننده حرفه‌ای صاحب کارت هوشمند در بخش مسافر فعالند. 

عبداللهی از مسافران تقاضا کرد، سفر‌های خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت اینترنتی یا از دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند و در این خصوص حتماً از تلفن گویای ۱۴۱  برای ارسال انواع  پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری و همچنین عملکرد شرکت‌های مسافربری  استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد