Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی در اولین تجربه سرمربیگری فرانک لمپارد در لیگ قهرمانان اروپا، در خانه مقابل والنسیا تن به شکست داد.

طرفداری- دو تیم چلسی و والنسیا از چارچوب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ: سه‌شنبه، 26 شهریور 1398 برابر با 17 سپتامبر 2019

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا- بازی نخست از دور گروهی

ورزشگاه: استمفوردبریج

داور: جونیت چاکر

گل: رودریگو (74) برای والنسیا

ترکیب دو تیم

 

گزارش بازی

چلسی در چند حمله نصف و نیمه که پایه‌گذار آن سانترهای آزپیلیکوئتا بود، توانست تا حدودی خود را به دروازه والنسیا نزدیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطای شدید کوکلین بر روی میسون مانت، باعث تعویض این بازیکن و آمدن پدرو به مسابقه شد. شوت نه چندان قدرتمند ویلیان از کنار دروازه به بیرون رفت. سانتر کواچیچ برای ویلیان با ضربه بسیار بد وینگر برزیلی، راهی به دروازه نداشت. در وقت اضافه نیز سیلسن ضربه ویلیان را در اختیار گرفت تا بازی در نیمه اول با حساب 0-0 به پایان برسد.

بازی در ابتدای نیمه دوم آرام دنبال شد. شوت گامیرو با فاصله نسبتا زیادی به بیرون رفت. بر روی یک ضربه ایستگاهی، شوت آلونسو راهی کرنر شد. حرکات انفرادی ویلیان در چند صحنه، باعث لو دادن توپ شد. اولیویه ژیرو به جای کورت زوما به بازی آمد. والنسیا در دقیقه 74 توسط رودریگو به گل اول بازی دست یافت. راس بارکلی به جای متئو کواچیچ به بازی آمد. پس از برخورد توپ به دست بازیکن والنسیا، پس از بررسی و اعلام وار، جونیت چاکر اعلام ضربه پنالتی کرد. راس بارکلی پشت توپ ایستاد و توپ پس از برخورد به تیرک، راهی اوت شد. در ادامه نیز تلاش‌های آبی پوشان فایده‌ای نداشت تا بازی با نتیجه 0-1 به سود والنسیا خاتمه یابد.

شرح گل

رودریگو، چلسی 0-1 والنسیا: سانتر پارخو بر روی یک ضربه ایستگاهی، به رودریگو رسید و ضربه این بازیکن نیز پس از برخورد به زمین ارتفاع گرفت تا کاری از دست کپا برنیاید.

خلاصه بازی

اضافه خواهد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، جود بلینگام و فرلاند مندی برای رویارویی با رئال سوسیداد در سن سباستین حضور نخواهند داشت و حضور رودریگو نیز تا آخرین لحظه در شک و تردید خواهد بود. جود و رودریگو امروز با تیم تمرین نکردند و هر دو بیمار هستند. 

ستاره انگلیسی مشکل گوارشی دارد و رودریگو نیز از آنفولانزا رنج می‌برد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود گفته بود که هر دو احتمالا به بازی می‌رسند ولی با اعلام فهرست مشخص شد که جود قطعا بازی را از دست داده است. مندی نیز مطابق انتظار در فهرست قرار نگرفت. وضعیت رودریگو نیز قرار است تا فردا مشخص شود.

فهرست بازیکنان رئال برای بازی با سوسیداد:

دروازه‌بانان: لونین، کپا و فران.

دفاع: کارواخال، میلیتائو، ناچو، لوکاس واسکز، فران گارسیا و رودیگر.

هافبک‌ها: کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوآمنی، سبایوس و گولر.

مهاجمان: وینیسیوس، رودریگو، خوسلو و براهیم.

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود