Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا پیش از لمپارد، 11 سرمربی قبلی چلسی در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا، هرگز مغلوب نشده بودند.

طرفداری- در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا فصل 2019/20، دیدار چلسی-والنسیا در لندن با پیروزی 1-0 تیم اسپانیایی خاتمه یافت.

به نقل از اوپتا؛ پس از 11 سرمربى، فرانک لمپارد اولين سرمربى چلسى است كه نخستين بازى خود در ليگ قهرمانان اروپا را با باخت سپرى مى كند؛ از 11 سرمربى قبلى، 10 مورد با برد و فقط 1 مورد با تساوى، اولين بازى خود در ليگ قهرمانان اروپا را آغاز كرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پیش از امشب، فقط جانلوکا ویالی در سال 1999 مقابل میلان در اولین بازی خود به عنوان مربی چلسی به تساوی رسیده بود. اکنون فرانک لمپارد، اولین سرمربی چلسی لقب گرفت که کار خود در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست آغاز می کند.

گفتنی است چلسی در 15 بازی اروپایی فصل گذشته با مائوریتزیو ساری هرگز شکست نخورده بود اما در نخستین دیدار اروپایی این فصل خود با لمپارد، متحمل یک باخت خانگی شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در مصاف با منچسترسیتی 1-0 شکست خورد و با یک تجربه تلخ ورزشگاه ومبلی را ترک کرد.

آبی پوشان لندنی که در نیمه اول این بازی دروازه‌‌شان را بسته نگه داشته بودند، در دقیقه 84 از برناردو سیلوا گل دریافت کردند و با نتیجه نزدیک از این رقابت‌ها کنار رفتند.

تجربه این شکست برای بازیکنان چلسی که در فصل جاری مورد انتقاد زیادی قرار داشته‌اند و فرم نامنظم آن‌ها باعث شد نتایج چندان قابل قبولی نداشته باشند، تلخ بود.

این شکست برای یک بازیکن بیش از بقیه سخت بود. تیاگو سیلوا بلافاصله بعد از سوت پایان بازی از شدت ناراحتی اشک ریخت و احساساتش را اینطور بروز داد.

کاپیتان برزیلی چلسی که سعی داشت با پیراهنش اشک‌های خود را پاک کند توسط دوربین‌های تلویزیونی شکار شد و به سرعت این واکنش او در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

ناراحتی شدید سیلوا قابل درک است چراکه تو آخرین فصل حضورش در چلسی را سپری می‌کند و هنوز تکلیف آینده او مشخص نیست. این مدافع باتجربه با وضعیت فعلی بعد از ژوئن باید چلسی را ترک کند و به نظر نمی‌رسد باشگاه علاقه‌ای برای تمدید قرارداد با او داشته باشد.

این بازیکن 39 ساله که به نظر می‌رسد بعد از پایان همکاری با چلسی مقصد دیگری نداشته باشد و به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک شده، بدین ترتیب آخرین جامی که شانس داشت با چلسی به آن دست پیدا کند را از دست داده و باید فصل را بدون جام به پایان برساند. چلسی در رده نهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و اخیرا با شکست مقابل لیورپول، قهرمانی جام اتحادیه را از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!
  • جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری
  • اولین شکست خانگی تیم زنان بارسلونا پس از پنچ سال!