Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های پاری سن ژرمن و رئال مادرید از هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فردا به مصاف هم خواهند رفت.

طرفداری- دیدار نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه A بین تیم های پاریسن ژرمن فرانسه و رئال مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.

مشخصات بازی تاریخ بازی: چهارشنبه | 27 شهریور 1398 ساعت بازی: 23:30 به وقت تهران داور مسابقه: آقای آنتونی تیلور از انگلیس ورزشگاه برگزاری: پارک دو پرنس پاریس پیش بازی

 احتمالاً جذاب ترین بازی هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در پاریس برگزار خواهد شد؛ دو تیم پرخرج دنیای فوتبال که حداقل می دانند در صورت شکست در دیدار فردا در این مقطع از فصل سرنوشتشان دستخوش تغییر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریسی ها به دنبال جبران ناکامی فصل گذشته هستند؛ آنها بعد از پیروزی 2-0 در اولدترافورد، مقابل منچستر یونایتدی که چندان حال و روز خوشی نداشت، مدعی اصلی صعود به دور بعد بودند اما در نهایت با شکست 3-1 خانگی در دیدار برگشت، حذف تلخ دیگری را تجربه کردند تا برای سومین بار در مرحله یک هشتم نهایی از گردونه رقابت ها کنار بروند.

در لیگ داخلی هم پاریسن ژرمن بعد از شکست عجیب 2-1 در هفته اول رقابت ها  مقابل رن، حالا با 4 برد در 5 مسابقه، صدرنشین لیگ فرانسه هستند.

اما در طرف مقابل، فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برای مادریدی ها هم به همان اندازه ناامید کننده بود؛ آنها با پشتوانه پیروزی 2-1 در زمین آژاکس به سانتیاگو برنابئو رفتند اما شکست 4-1 مقابل جوانان آژاکس، چیزی در حد فاجعه برای تیم زیدان رقم زد و ناچو با اخراج در آن مسابقه دیدار فردا شب را هم از دست داد.

رئال مادرید امسال از لحاظ انضباطی وضعیت جالبی نداشته و طی 4 بازی نخست رقابت های لالیگا، دو اخراجی داده و با کسب 8 امتیاز از 4 مسابقه ابتدایی، با 2 امتیاز اختلاف نسبت به سویای صدرنشین، در رده سوم جدول قرار دارد.

در جدال های دو تیم تاکنون رئال مادرید 4 پیروزی داشته و سهم تیم فرانسوی 3 برد بوده است.

غایبان دو تیم و ترکیب احتمالی

نیمار، بازیکنی که در تابستان امسال قصد جدایی از جمع پاریسی ها را داشت و جنجال های زیادی در فرانسه به پا کرد، با دو جلسه محرومیت از فصل گذشته، یکی از غایبان بزرگ بازی فردا خواهد بود. کیلیان ام باپه، ادینسون کاوانی، جولیان دراکسلر و تیلو کرر هم به دلیل مصدومیت در بازی فردا حضور نخواهند داشت تا چشم امید پاریسی ها به مهاجم جدید و قرضی خود، مائورو ایکاردی باشد.

در طرف مقابل، رئال مادرید در خط دفاعی و میانی با مشکل جدی مواجه است؛ لوکا مودریچ، فدریکو والورده، ایسکو، آسنسیو و مارسلو همگی مصدوم هستند و سرخیو راموس و ناچو به علت محرومیت در بازی فردا حضور نخواهند داشت.


* گفتنی است که فرلاند مندی دفاع چپ رئال مادرید در دیدار فردا خواهد بود

پیش بینی بازی از Whoscored

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دور برگشت این رقابت ها، در ورزشگاه المپیک بارسلون، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک میزبانش بارسونا را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۶ بر ۴ راهی مرحله نیمه نهایی شد.  
در این دیدار آرائخو کاپیتان و ژاوی سرمربی بارسلونا اخراج شدند برای بارسا رافینیا گلزنی کرد و گل‌های پاری سن ژرمن را کیلیان امباپه (دوگل)، عثمان دمبله و ویتینیا به ثمر رساندند.  

در دیگر بازی این مرحله بوروسیا دورتموند با نتیجه ۴ بر ۲ میهمانش آتلتیکو مادرید را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مجوز مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.  
در این دیدار یولیان برانت، یان ماتسن، نیکلاس فولکروگ و مارسل سابیتزر برای دورتموند و  متس هوملس (گل به خودی) و آنخل کوره آ برای آتلتیکو مادرید گلزنی کردند 

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بوروسیا دورتموند با پاری سن ژرمن دیدار خواهد کرد.

در ادامه دیدار‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ بایرن مونیخ با آرسنال و منچسترسیتی با رئال مادرید دیدار خواهد کرد.  

دیگر خبرها

  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • (ویدئو) پنالتی‌های جذاب دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس