Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@23:01:16 GMT

قرارداد برانکو رسما فسخ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۸۴۲

با اعلام باشگاه الاهلی عربستان قرارداد برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم رسما فسخ شد.

به گزارش شریان نیوز،باشگاه الاهلی عربستان شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که برانکو ایوانکوویچ را از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته است و «صالح المحمدی» مربی عربستانی به طور موقت به جای برانکو انتخاب شده است. قرار است صالح المحمدی الاهلی را برای بازی هفته بعد این تیم مقابل الفتح آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر طبق اعلام رسانه های عربستانی، شاهزاده «منصور بن مشعل» مدیر باشگاه الاهلی هزینه فسخ قرارداد برانکو را که در حدود ۸ میلیون ریال (واحد پول عربستان) است تقبل کرده. یکی از دلایل اخراج رسمی دیرهنگام برانکو هم فراهم کردن شرایط پرداخت غرامت او بوده است.

تمرین تیم الاهلی هم روز گذشته در غیاب برانکو و دستیارانش برگزار شد و کادر فنی جدید الاهلی کارش را در این تیم شروع کرد.

برانکو در حالی از الاهلی اخراج شد که تنها دو ماه در این تیم کار کرد و در لیگ عربستان صاحب یک برد، یک باخت و یک تساوی شد. در لیگ قهرمانان آسیا هم الاهلی در بازی رفت با الهلال شکست خورد و در بازی برگشت به پیروزی رسید اما از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماند

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی چهارشنبه شب در مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر امارات مقابل النصر رده ششمی موفق به گلزنی شد و نمایش خوبی در ورزشگاه آل مکتوم داشت، اما با وجود عملکرد این ملی‌پوش ایرانی، شباب الاهلی نتوانست نتیجه بگیرد و در نهایت با شکست سه بر دو زمین را ترک کرد.

شباب الاهلی در حالی نیمه اول را با گلزنی عزت‌اللهی و شکست دو بر یک مقابل النصر پشت سر گذاشت که یک اخراج در دقیقه 43 داد تا کارش در ادامه بازی سخت‌تر شود و در نهایت بازنده این بازی را تمام کند و با 37 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ برتر امارات بماند.

شباب الاهلی که چهار شب پس از قهرمانی در سوپر شیلد فوتبال امارات و قطر در لیگ داخلی مقابل النصر قرار گرفته بود، با شکست غیر منتظره در این بازی خارج از خانه، اختلاف 14 امتیازی با الوصل صدرنشین پیدا کرد.

یاران عزت‌اللهی که یک بازی کمتر نسبت به الوصل دارند، کارشان برای رسیدن به قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر امارات سخت‌تر از همیشه شد، چراکه بعید است در فاصله هشت بازی باقی مانده خود بتوانند کار خاصی انجام بدهند و اختلاف 14 امتیازی با الوصل را جبران کنند.

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین