Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم «خروج» حاتمی‌کیا گفت: من خبر انصرافم از بازی در فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا را کاملاً تکذیب می‌کنم و هم اکنون همچنان در خدمت این پروژه بوده و آماده فعالیت هستم.

محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون انتشار اخباری مبنی بر انصرافش از بازی در فیلم سینمایی «خروج» گفت: من خبر انصرافم از بازی در فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا را کاملاً تکذیب می‌کنم و هم اکنون همچنان در خدمت این پروژه بوده و آماده فعالیت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: روز‌های ابتدایی پیوستن به پروژه سینمایی خروج، گرما و سختی شرایط تولید این فیلم همچون رانندگی تراکتور باعث شد کمی برای بازی در این فیلم دو دل شوم، اما هم اکنون و با توجه به خنک‌تر شدن هوا دیگر چنین احساسی ندارم.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» ساخت این فیلم را اتفاقی بزرگ، اما سخت دانست و اضافه کرد: بدون شک این فیلم برای تمامی بازیگران اتفاق بسیار سختی خواهد بود، ما در شرایط دشواری کار می‌کنیم، اما تمامی بازیگران با انرژی و تلاش فراوان پیش می‌روند.

وی در همین رابطه تاکید کرد: خبر انصرافم از فیلم خروج که دیروز منتشر شده، اتفاقی است که نزدیک به دو هفته پیش افتاد، اما بلافاصله من به پروژه بازگشتم و عدم حضورم منتفی شد.

بازیگر سریال «مختارنامه» با اشاره به قرارگیری خود جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا تصریح کرد: امروز راهی گچساران می‌شوم و به امید خدا برای نخستین بار جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا قرار خواهم گرفت، این اتفاق یعنی بازی در فیلم حاتمی کیا در کنار بازیگرانی همچون فرامرز قریبیان، آتش تقی پور و سایر عزیزان برای من جای بسی خوشحالی دارد.

فیلی با اشاره به ایفای نقش با زبان بختیاری در فیلم خروج خاطرنشان کرد: من سابقه بازی در آثار تاریخی همچون روزی روزگاری را داشته ام، اما بالاخره سنی از من گذشته و من هم اکنون در هفتاد سالگی قرار است پروژه خروج را بازی کنم، در این پروژه قرار است نقشم را با لهجه بختیاری ایفا کنم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: محمد فیلی فیلم خروج حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از تقابل تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در داربی فوتبالی اصفهان که با پیروزی یک بر صفر شاگردانش همراه شد، اظهار کرد: بازی ساده‌ای نبود. بالاخره در این بازی از خودمان ثبات نشان دادیم. ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل خود بر بازی و اتفاقاتی که در دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم. در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن را داشتیم.

او در خصوص شرایط تیم سپاهان افزود: به عنوان یک سازمان حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بربیاییم. باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را ارائه دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری داشته باشیم، اما باز هم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم. به هر حال حتی چهره من هم موقع ترک زمین مانند بازنده‌ها بود.   مورایس تصریح کرد: از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. درک می‌کنم شرایط ساده نیست، اما همه چیز قابل تغییر است. به هر حال، حتی وقتی ببرید، افرادی هستند که علیه شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.   سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به برخی شعار‌ها علیه او روی سکو‌ها خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است. نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است. در آینده چرا که نه؟! از نظر من برای بالاآمدن نباید پا روی کسی بگذاریم. با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه قائل باشیم.

دیگر خبرها

  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری عجیب؛ تغییر باورنکردنی این بازیگر را ببینید!
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • وقتی آسیابان‌های تهران بیکار شدند
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • (ویدئو) لیلا حاتمی از احساسش درباره پدر مى‌گوید
  • مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی