Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:27:20 GMT

۳۰۰ روستای لرستان گاز رسانی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۱۶۱

۳۰۰ روستای لرستان گاز رسانی می شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: عملیات گازرسانی به روستا‌های استان در سالجاری شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

 مهندس لطفعلیان با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات گازرسانی به ۳۰۰ روستای استان با تعداد ۲۱۰۰۰ خانوار در دست اجرا بوده که با اتمام این پروژه‌ها تعداد روستای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان به ۲۰۵۰ روستا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: گازرسانی به این روستا‌ها نیازمند اجرای ۱۲۶۲ کیلومتر لوله گذاری گاز شامل ۲۰۰ کیلومتر خط فلزی تغذیه و ۱۰۶۲ کلیومتر شبکه پلی اتیلن بوده، که اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۱۰۰ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۵۰ روستای دیگر تا دهه مبارک فجر سالجاری از نعمت گازی طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ر

گازرسانی به ۳۰۰ روستای لرستان در دست اجرا است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین