Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:18:17 GMT

رضایت سرمربی دورتموند از تساوی برابر بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۱۸۱

رضایت سرمربی دورتموند از تساوی برابر بارسلونا

سرمربی دورتموند تساوی برابر بارسلونا را در آغاز لیگ قهرمانان اروپا مفید و رضایت بخش دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بوروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود از بارسلونا پذیرایی کرد.

این دیدار برنده نداشت و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید البته دورتموند یک پنالتی به دست آورد که مارکو رویس نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوسیان فاور سرمربی دورتموند از کسب تساوی خانگی برابر بارسلونا راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: می‌دانیم که در گروه بسیار سختی قرار داریم. بازی کردن برابر بارسلونا اصلا آسان نیست اما ما بازی همیشگی خود را به نمایش گذاشتیم و از نتیجه راضی هستم.

او ادامه داد: به ویژه در نیمه دوم عملکردبهتری از خود نشان دادیم و در بسیار از دقایق کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. فشار زیادی روی بارسلونا آوردیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم اما فرصت‌های خود را به راحتی از دست دادیم. بازی جذاب و زیبا بود. در خط دفاعی هم بدون اشتباه ظاهر شدیم. تساوی خوب و مفیدی به دست آوردیم.

فاور در پایان گفت: مت هوملس در خط دفاعی شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. او سهم بسزایی در بسته نگه داشتن دروازه ما داشت و چندین بار با جایگیری های خوب خود دروازه ما را نجات داد. در گروه سختی قرار داریم و هدف اصلی ما صعود به دور بعد است و نه صدرنشینی.

در دیگر دیدار این گروه هم جدال اینتر و اسپارتاک با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوروسیا دورتموند تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!