Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:28:57 GMT

وخامت حال عضو بازداشت شده حماس در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۲۴۵

وخامت حال عضو بازداشت شده حماس در عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، محمد نزال عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که حال محمد خضری یکی از رهبران این جنبش که در عربستان در بازداشت به سر می برد وخیم شده است.

وی افزود که خضری از زندان ذهبان در جده به یکی از بیمارستان‌های دولتی مکه انتقال داده شده است.

حماس اخیرا فاش کرد که عربستان سعودی حدود ۵ ماه پیش دکتر محمد خضری از رهبران ارشد این جنبش و ده‌ها فلسطینی دیگر را بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4721607

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی حماس شهر جده عربستان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ عراق فلسطین سوریه نتانیاهو روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن ترکیه جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، جنبش حماس امروز (چهارشنبه) ضمن قدردانی از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که زمان عربده‌کشی این رژیم بی‌آنکه مؤاخذه و مجازاتی در انتظار آن باشد، به سر آمده است.

حماس همچنین در واکنش به موضع غرب پس از پاسخ ایران، تأکید کرد: موضع جانبدارانه غرب از رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم به ویژه که غرب همچنان در برابر جنایت کشتار جمعی فلسطینیان در غزه سکوت کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز، اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • هنیه به ترکیه می‌رود