Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر انرژی عربستان ادعا کرد، ریاض تاکنون نمی‌داند چه کسی پشت حملات به تاسیسات آرامکو بوده و از این رو در حال تلاش برای شناسایی مغز متفکر این حملات است! این ادعا در حالی است که انصارالله یمن به صراحت مسؤولیت این حملات را برعهده گرفته است.

به گزارش ایسنا، شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان در کنفرانس خبری در جده اعلام کرد، در تلاش برای شناسایی مغز متفکر حمله به آرامکو و کسانی که در آن مشارکت کرده‌اند، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، هر طرفی که پشت این حملات باشد تفهیم اتهام خواهد شد.

وزیر انرژی عربستان تاکید کرد: به تمامی طرف‌های بین‌المللی هویت مسؤول حملات را بعد از تحقیقات اعلام خواهیم کرد و تیم بین‌المللی مورد حمایت سازمان ملل درباره این حملات تحقیق خواهد کرد.

وزیر سعودی خواستار همکاری جهانی برای حمایت از بازار انرژی و تحقق امنیت شد و تاکید کرد، حملات به آرامکو بازار جهانی را متضرر کرده و حتی نمایندگان تجاری در خارج از عربستان نفت نمی‌خرند.

وی تاکید کرد: عربستان به شرکت‌هایی که در اثر این حملات متضرر شده‌اند، کمک می‌کند.

عبدالعزیز بن سلمان گفت: "عملیات خرابکارانه" علیه آرامکو تحت پوشش شرکت‌های بیمه نیستند زیرا "اقدامی جنگی" محسوب می‌شوند.

وزیر انرژی عربستان همچنین گفت‌: مفتخرم به پادشاه و ولیعهد عربستان این خبر را بدهم که کمک‌های نفتی به بازار مانند زمان قبل از حملات به آرامکو از سر گرفته شده است.

وی افزود، طی دو روز گذشته خسارات مهار شده و نیمی از تولیدات متوقف شده از سرگرفته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله پهپادی انصارالله یمن آرامکوی عربستان وزیر انرژی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در روزنامه همشهری نوشت: هم‌اکنون عصر ارتباطات است و اقتصاد جهانی به‌صورت دیجیتال درحال اداره‌شدن است. به این مفهوم که برای ارتباط با بازار دیگر کشورها حتما نیاز نیست مردم به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کنند، بلکه در هرجایی و در هر زمانی می‌توانند با دیگر کشورها ارتباط برقرار کنند.

افزون بر این، اجباری بر تعطیلی همه ادارات و سازمان‌ها در پنجشنبه نیست، بلکه ادارات و سازمان‌های خصوصی که فکر می‌کنند نیاز به ساعات و روزهای کاری بیشتر دارند، می‌توانند در روزهای تعطیل نیز سرکار بروند. هم‌اکنون نیز در وزارت خارجه ایران بعضی از کارمندان در روزهای جمعه ‌سر کار حاضر می‌شوند. بنابراین تعطیلی پنجشنبه‌ها برای مردمان عادی در بازارها و مشاغل آزاد محدودیت آنچنانی ایجاد نخواهد کرد.

این در حالی است که درحال حاضر، به‌دلیل اختلافات زمانی شب و روز، مردم همه کشورهای جهان در یک ساعت مشخص سر کار نمی‌روند و مشاهده می‌کنیم این موضوع خللی به کسب‌وکارهای جهانی نیز وارد نمی‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898568

دیگر خبرها

  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • (ویدئو) اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا
  • اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد