Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@21:21:17 GMT

آغاز ثبت‌نام اتباع متقاضی شرکت در مراسم اربعین

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۲۹۰

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از آغاز ثبت‌نام اتباع متقاضی شرکت در مراسم اربعین در سامانه سماح خبر داد.

اخبار اجتماعی-مهدی محمودی در این باره اظهارکرد: برای ثبت‌نام اتباع خارجی در سامانه سماح، هماهنگی‌هایی انجام  و مشکلات سخت‌افزاری موجود میان دفاتر خدمات و این سامانه نیز بر طرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از روز دوشنبه ۲۵ شهریورماه ثبت‌نام‌ها در این سامانه برای اتباع آغاز شده است و از متقاضیان درخواست داریم که  این ثبت‌نام‌ها را به لحظات آخر موکول نکنند.

محمودی با اشاره به اینکه متقاضیان بایستی تا هفته اول مهر نسبت به ثبت‌نام خود در سامانه سماح اقدام کنند، گفت: اتباعی که دارای مجوز اقامت و دفترچه اقامت صادره از نیروی انتظامی هستند، می‌توانند به دفاتر اتباع مراجعه و ثبت‌نامشان را انجام دهند. پس از ثبت‌نام از طریق این دفاتر به سامانه سماح لینک می‌شوند و برای آنها دفترچه سفر صادر می شود که امکان سفر را برای آنها فراهم می‌کند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در پایان گفت: سال گذشته حدود ۲۰۰هزار نفر از اتباع خارجی و ترانزیت در مراسم اربعین شرکت کردند و پیش بینی می‌شود که امسال  نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری از این مراسم شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اربعین سامانه سماح نیروی انتظامی وزارت کشور مراسم اربعین مهدی محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین

با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین فینال رقابت‌های جام رمضان اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین  برگزار گردید .

این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ تیم و برگزاری ۲۴ مسابقه در ماه مبارک رمضان آغاز گردیده بود با برگزاری مسابقه فینال و رده‌بندی تیم‌های برتر خود را شناخت .

در فینال این رقابت‌ها که با حضور دکتر طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در سالن ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد تیم سفیر قزوین موفق شد با غلبه بر تیم اتحاد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

تیم اتحاد نیز دوم شد و تیم سفیر جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

در حاشیه این مسابقات طریقی از برگزاری منظم و منضبط این  مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت رسیدگی به امورات فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی در در اولویت امور این اداره کل می‌باشد.

در پایان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانی با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند