Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:27:07 GMT

برگزاری مسابقه کتاب خوانی حماسه حسینی 

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۳۱۱

برگزاری مسابقه کتاب خوانی حماسه حسینی 

مجید خوبی زاده، گفت: مسابقه بزرگ کتاب ‌خوانی حماسه حسینی، از هفتاد صفحه اول کتاب حماسه حسینی جلد اول برگزار می شود.

« مجید خوبی زاده » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: مسابقه بزرگ کتاب ‌خوانی حماسه حسینی، از هفتاد صفحه اول کتاب حماسه حسینی جلد اول برگزار می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، با بیان این مطلب که هم اکنون افراد متقاضی، می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد در این مسابقه شرکت کنند، اضافه کرد: برای شرکت در مسابقه کتاب خوانی حماسه حسینی، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بایستی وارد سایت بچه های مسجد شوند، اسامی این افراد از قبل ثبت این سامانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ادامه داد: افرادی که عضو کانون فرهنگی هنری مسجد نیستند نیز می توانند با مراجعه به این سامانه در قسمت ثبت نام با وارد کردن مشخصات خود در سامانه بچه های مسجد و مشخص کردن کانون مربوطه و سپس تایید سامانه، وارد محیط مسابقه کتاب خوانی شوند و در صورت برنده شدن از جوایز ستاد عالی بهره مند شوند.
خوبی زاده، در خصوص جوایز این مسابقه، عنوان داشت: ۱۰۰ کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ارزش ۵ میلیون یال، ۳۰ کمک هزینه سفر به کربلای معلی  به ارزش ۵ میلیون ریال ویژه اعضای کانون های مساجد کشور، ۱۰ کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ارزش ۵ میلیون ریال به مدیران کانون هایی که بیشترین شرکت کننده را داشته باشند تعلق می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، اظهار داشت: افراد متقاضی تا تاریخ (۲۷ مهر ) سال جاری فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی عاشورا عزاداری محرم مسجد طراز اسلامی ماه محرم استان بوشهر استان همدان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد سامانه بچه های مسجد مسابقه کتابخوانی مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟