Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@15:53:36 GMT

تساوی بارسا و شکست مدافع عنوان قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۳۷۱

تساوی بارسا و شکست مدافع عنوان قهرمانی

در شب باخت مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در خانه رقیبش به تساوی دست یافت و چلسی ناباورانه شکست خورد.

به گزارش مشرق، شب اول از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکست تیم فوتبال لیورپول، باخت ناباورانه چلسی و تساوی بارسلونا آغاز شد.

براساس این گزارش، لیورپول به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در خانه ناپولی 2 بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتنس در دقیقه 81 (از روی نقطه پنالتی) و یورنته تعویضی در دقیقه 1+90 برای میزبان گل زدند تا لیورپول به اولین مدافع عنوان قهرمانی از فصل 95-1994 مهمترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا تبدیل شود که در اولین بازی فصل بعد قهرمانی‌اش شکست می‌خورد. در دیگر بازی گروه پنجم، سالزبورگ 6 بر 2 از سد خنت گذشت.

بیشتر بخوانید:

بازگشت مسی به تمرینات بارسلونا

در گروه ششم، دورتموند در شبی که رویس در دقیقه 56 یک پنالتی را از دست داد، مقابل بارسلونا به تساوی بدون گل رسید. مسی در دقیقه 58 این مسابقه به جای فاتی وارد زمین شد و بازگشتش از مصدومیت را اعلام کرد.

این نتایج در حالی رقم خورد که  در گروه هفتم رقابت‌ها لایپزیگ 2 بر یک در خانه بنفیکا به برتری رسید. در گروه هشتم نیز والنسیا با تنها گل رودریگو در دقیقه 75 در خانه یک بر صفر چلسی  را برد. بارکلی در دقیقه 88 پنالتی چلسی را از دست داد. در دیگر بازی این گروه، آژاکس 3 بر صفر لیل فرانسه را برد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا بروسیا دورتموند لیورپول چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش

اظهارات جدید هافبک آلمانی تیم فوتبال بارسلونا در انتقاد از عملکرد سه بازیکن این تیم واکنش سایر اعضای این تیم را به همراه داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماه اکتبر سال گذشته وقتی ایلکای گوندوگان از هم‌تیمی‌هایش به خاطر بی‌تفاوتی نسبت به باخت‌شان در ال‌کلاسیکو ایراد گرفت، رسانه‌های آلمانی تا یک هفته به این موضوع پرداختند. بازتاب این اتفاق آنقدر گسترده بود که ستاره سابق منچسترسیتی را مجبور کرد که با هم‌تیمی‌هایش صحبت کند و سؤ تفاهم‌های احتمالی به وجود آمده را برای آنها برطرف کند. این بار اما به نظر نمی‌رسد که او برنامه‌ای برای تکرار این کار پس از انتقاد دوباره‌اش داشته باشد.

بارسلونا شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با قبول شکست 4 بر یک در المپیکو مونتجوئیک مقابل پاری‌سن‌ژرمن حذف شد که قبول این باخت سنگین همچون ال‌کلاسیکوی سال قبل برای گوندوگان سخت بود. او پس از بازی به خبرنگاران گفت که بارسا به ساده‌ترین شکل ممکن خودش را نابود کرده است و در صحبت‌هایش از عملکرد سه بازیکن تیم شامل روبرت لواندوفسکی، ژوائو کانسلو و رونالد آرائوخو به خاطر اشتباهات تأثیرگذارشان در این شکست ایراد گرفت.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

به نوشته نشریه آ اس اسپانیا؛ انتقاد گوندوگان از این سه نفر با حمایت گروهی از هم‌تیمی‌هایش مواجه شده و آنها نیز این واقعیت که اشتباهات فردی منجر به شکست بارسا شده را تأیید کرده‌اند. این برخلاف دفعه قبل بود که تقریباً همه اعضای تیم به انتقاد گوندوگان واکنش منفی نشان دادند هرچند هنوز باید دید بازیکنانی که او انگشت اتهام را به سمت‌شان گرفت، چه واکنشی نشان خواهند داد.

گوندوگان 33 ساله هرگز ابایی از بیان نظراتش نداشته است و با در نظر گرفتن عملکردش که نسبت به سایر بازیکنان بارسا که نه تنها از آنها بیشتر بلکه بهتر هم بازی کرده، نمی‌توان از او به خاطر انتقاد از سایرین ایراد گرفت. با این حال حقایق تلخی که او به زبان آورد ممکن است به مذاق برخی از هم‌تیمی‌های او خوش نیاید و که در این صورت مشکل دودستگی رختکن نیز به دردسرهای فعلی تیم ژاوی هرناندس اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • باورنکردنی: تیم‌هایی که یک فصل نباختند و قهرمان نشدند!
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس