Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان چهارمحال و بختیاری؛ طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات سازمان اورژانس استان مبنی بر غرق شدن کودک دو ساله در رودخانه شهریاری شهرستان کوهرنگ بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

پسر بچه دو ساله توسط خانواده از آب گرفته شده بود و سپس تحویل کارشناسان فوریت‌های پزشکی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس پس از تحویل بیمار با توجه به اینکه کودک قلب و تنفس نداشت فوراً عملیات احیای قلبی و ریوی را شروع کردند.

پسر بچه دو ساله پس از۴۰ دقیقه تلاش به زندگی بازگشت و جهت اقدامات تکمیلی به بیمارستان امام سجاد (ع) کوهرنگ منتقل شد.

کوهرنگ از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

احیای کودک دو ساله در کوهرنگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه

جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی خانه‌ای کوچک شامل یک اتاق را که محل زندگی آوارگان غزه بود، هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری فلسطینی از شهادت هشت نفر از جمله پنج کودک و دو زن در حمله هوایی به محل زندگی آوارگان در نزدیکی شهر رفح خبر دادند. چند نفر نیز زخمی شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، محل زندگی این افراد شامل یک اتاق واقع در یک زمین کشاورزی در نزدیکی قبرستان الشرقیه رفح بود که به کلی ویران شده است.

 

این کودکان جمیل عیاد (15 ساله)، یحیی عیاد (13 ساله)،  جنی عیاد (8 ساله)، زین الدین عیاد (6 ساله) و زکی عیاد (3 ساله) هستند که از شمال غزه به همراه خانواده خود به رفح پناه آورده و در یک زمین کشاورزی زندگی می‌کردند.

همزمان جنگنده‌های ارتش صهیونیستی خانه‌ای در محله «التفاح» در شرق غزه و در اطراف مسجد «المحطه» را هدف قرار دادند. یک خانه نیز در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح هدف حمله هوایی اشغالگران قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور