Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@04:17:58 GMT

سردرگمی سرمربی استقلال برای دربی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۷۰۹

سردرگمی سرمربی استقلال برای دربی

به گزارش خبرآنلاین، پیش از شروع دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با وجود اینکه استقلالی از مصدومان و محرومان تیم شان در بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس خبر داشتند، باز هم به ستاره های حاضر در ترکیب تیم در بازی مقابل نفت دل خوش بودند و خیال شان راحت بود استراماچونی از اکثر آنها در بازی یکشنبه هفته آینده استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اتفاقات عجیب بازی با نفت مسجدسلیمان اما باعث شد حالا حداقل یکی‌، دو بازیکن به لیست مصدومان و غایبین استقلال برای بازی مقابل رقیب سنتی اضافه شود و این یعنی سخت شدن کار برای استراماچونی در انتخاب ترکیب آبی ها در روز دربی.

اخراج فرشید اسماعیلی، مصدومیت شیخ دیاباته و مهدی قائدی اتفاقاتی بودند که در بازی روز یکشنبه مقابل نفت مسجدسلیمان به ضرر استقلال رخ دادند. علاوه بر اینکه فرشید باقری هم پیش از این یکی از مصدومان استقلال بود و نرسیدنش به دربی قطعی است. روزبه چشمی هم با توجه به اینکه به تازگی به تمرینات استقلال اضافه شده، بعید است یکی از گزینه های استراماچونی سخت گیر باشد. محمد بلبلی هم که محروم این روزهای استقلال است و فعلا فرصت بازی در لیگ را پیدا نمی کند.

همه این ها بدون شک باعث خواهند شد که ترکیب استقلال در بازی روز یکشنبه آینده دست خوش تغییرات زیادی شود. شاید بزرگ ترین خوش شانسی استراماچونی و آبی ها این است که در عقب زمین آنها مصدوم یا محرومی ندارند و ترکیب شان تغییر نخواهد کرد. یعنی حسین حسینی مطمئنا دروازه بان فیکس استقلال در دربی خواهد بود. حضور وریا غفوری، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی هم تا حد زیادی حتمی است و در سمت چپ هم احتمالا استراماچونی باز هم از میلیچ استفاده کند.

از خط هافبک به بعد معادلات پیچیده می شوند. در پست هافبک دفاعی حضور علی کریمی در دیدار مقابل پرسپولیس قطعی به نظر می رسد اما اینکه با توجه به نبود فرشید باقری، استراماچونی از کدام بازیکن در کنار باقری استفاده کند هنوز مشخص نیست. آرش رضاوند بازیکنی بود که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان کنار علی کریمی بازی کرد و ضمن اینکه خودش گزینه ای برای تکرار این کار است، مسعود ریگی هم می تواند به خط هافبک استقلال اضافه شود. جلوتر از هافبک دفاعی های استقلال سه بازیکن هجومی بازی می کنند که با توجه به شرایط فعلا فقط حضور داریوش شجاعیان قطعی به نظر می رسد. سجاد آقایی، علی دشتی و محسن کریمی هم بازیکنانی هستند که توانایی بازی در پست مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی را دارند. در نوک حمله هم این روزها تنها گزینه استراماچونی برای استفاده به جای دیاباته، مرتضی تبریزی است. گزینه ای که البته استراماچونی بارها در صحبت هایش گفته از جهات مختلف تفاوت های زیادی با دیاباته دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد

پیولی گفت اینتر طی 3-4 سال اخیر قوی ترین ترکیب لیگ را داشته و وقتی چنین فاصله ای با بقیه تیم ها دارد، یعنی بسیار قدرتمند است. 

میلانی ها می دانستند اگر در دربی شکست بخورند، قهرمانی اینتر در همین بازی قطعی می شود اما برای ششمین بار متوالی در دربی مقابل رقیب سنتی خود شکست خوردند. 

استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

من تلاش کردم روحیه بچه ها را بالا ببرم زیرا واضحا با تمام مسائلی که پشت آن بود، شکست دردناکی بود. تمام تلاشم را کردم تا به بازیکنانم قوت قلب بدهم زیرا لازم است فصل را به خوبی تمام کنیم. یک بازی مهم دیگر در روز شنبه داریم. متاسفانه ما بار دیگر در دربی حتی نتوانستیم به یک تساوی برسیم. 

تئو هرناندز و کالابریا در بین میلانی ها از بازی اخراج شدند و در بازی بعدی مقابل یوونتوس حضور ندارند. پیولی امشب قمار کرد و لیائو را در پست 9 کاذب قرار داد و از پولیشیچ و یونس موسی در دو سمت بهره برد. همچنین آنها بیشتر بازی را سه دفاعه کار کردند:

اولویت این بود که براربری 2 مقابل 2 را از بین ببریم و فضایی برای ضدحملات درست کنیم. ما عقب افتادیم. فکر می کنم اینتر فقط روی آن کرنر و ضدحمله به ما آسیب زد اما وقتی بازی را دنبال می کنید، باید خطر را بپذیرید. با رافا موقعیت خوبی داشتیم اما می خواستیم عقب تر دفاع کنیم تا از آنچه که روی گل تورام پیش آمد، دوری کنیم. تیم با اراده و انگیزه جنگید. کمی شانس لازم داشتیم تا به تساوی برسیم زیرا ما موقعیت ها را خلق کردیم. 

اینتر 17 امتیاز از میلان بیشتر کسب کرده است. آیا تفاوت ترکیب دو تیم انقدر زیاد است؟

اینتر فصلی استثنایی را سپری کرد. آنها فقط در یک بازی شکست خوردند اما طی 3 یا 4 سال اخیر هیچ کس شکی ندارد که آنها قوی ترین ترکیب لیگ را داشته اند. در مورد خودمان، ما امتیازات مهمی را در بازی های حساس از دست دادیم و ثبات لازم را نداشتیم. وقتی فاصله اینتر با تیم های دنبال کننده انقدر زیاد است، یعنی آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند و همه ما باید یک سطح بالاتر برویم. 

میلان در این فصل نه تنها فاصله زیادی با اسکودتو داشت، بلکه از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم حذف شد. پیولی در این مورد گفت:

ما بعد از 7 پیروزی متوالی به دیدار لیگ اروپا مقابل رم رسیدیم و بازی آنطوری که می خواستیم و انتظار داشتیم نبود. همه تیم در فرم عالی بودند و احساس اطمینان داشتیم اما در 2 بازی رفت و برگشت پایین تر از استاندارد خودمان بودیم. بعد هم دربی از راه رسید. فکر می کنم این متعادل ترین دربی بین دربی های اخیر بود. ما بدشانس بودیم. 

از پیولی سوال شد آیا این پایان یک عصر است؟ مخصوصا که شایعات زیادی در مورد جدایی او از میلان در پایان فصل به گوش می رسد:

نمی دانم. اینزاگی 14 ماه پیش بر اساس رسانه ها به نظر به مشکل برخورده بود و نگاه کنید بعد از آن چه دستاوردی داشته است. من اینجا خوشحالم. خوب کار می کنم و فکر می کنم تیم برای پیشرفت جا دارد. در پایان فصل خواهیم دید همه ما کجا هستیم و در مورد آن صحبت می کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند