Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سه شنبه شب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه های پنجم تا هشتم آغاز شد.
به گزارش آریا، در شبی که بارسا و والورده رسما هیچ حرفی برای گفتن نداشتند، تراشتگن به تنهایی مقابل حملات پی در پی و معنادار دورتموند ایستاد تا مانع از یک فاجعه دیگر شود. تیم والورده نشان داد عملا هیچ درسی از افتضاحات اخیر نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم این بازی جای تعجب داشت. در این میان مشخص نیست فیرپو که برای جایگزینی آلبا خریداری شده چرا از لیست خط می‌خورد تا با مصدومیت او، سمت چپ خط دفاعی بارسا به کلی به پاشنه آشیل تیم تبدیل شود. عملکرد شاگردان جوان فاوره جای تقدیر فراوان دارد.
نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه 25 رخ داد که رویس با دروازه تک به تک شد اما تراشتگن مانع از گلزنی او شد. بارسا در دقیقه 40 مجبور به تعویض اجباری شد و روبرتو به جای آلبا مصدوم وارد زمین شد. سوارز در دقیقه 48 صاحب موقعیت خوبی شد اما دروازه بان حریف به خوبی ضربه او را دور کرد. دورتموند در دقیقه 55 بازی به خاطر خطای سمدو روی سانچو صاحب پنالتی شد اما تراشتگن با یک عکس العمل عالی پنالتی رویس را مهار کرد.
والورده پس از ضربه پنالتی تصمیم گرفت مسی و راکیتیچ را به جای فاتی و بوسکتس وارد زمین کند. الکاسر در دقیقه 71 در دهانه دروازه بارسا صاحب فرصت خوبی شد اما نتوانست ضربه خوبی بزند و توپ به بیرون رفت. لحظاتی بعد این بار نوبت رویس بود که در داخل محوطه صاحب موقعیت شود اما او هم ضربه اش را به بیرون زد. دورتموند در دقیقه 77 تا آستانه گلزنی رفت اما شوت زیبای برانت به تیر دروازه تراشتگن خورد. بارسا در آخرین ثانیه های بازی روی پاس بلند سوارز نزدیک بود به گل برسد اما مدافع حریف خودش را جلوی ضربه مسی انداخت و توپ دور شد.

- در گروه پنجم تیم ناپولی در خانه موفق شد با دو گل مقابل لیورپول قهرمان فصل پیش پیروز شود. در دیگر بازی این گروه تیم سالزبورگ با نتیجه 6-2 مقابل خنک پیروز شد. ارلینگ هالند مهاجم 19 ساله سالزبورگ در این بازی توانست هت تریک کند. ناپولی در دقیقه 7 بازی توسط لوزانو مقابل لیورپول به گل رسید اما این گل به دلیل آفساید مردود شد. تیم میزبان در ابتدای نیمه دوم نزدیک بود گل بزند اما آدریان با یک واکنش دیدنی ضربه مرتنز را دور کرد. ناپولی در دقیقه 80 پس از سرنگونی کایخون توسط روبرتسون با تصمیم بحث برانگیز داور صاحب پنالتی شد که مرتنز آن را گل کرد. تیم میزبان در دقیقه 92 روی پاس رو به عقب اشتباه فن دایک توسط یورنته به گل دوم خودش هم رسید.
بازی در نیمه اول به سوی تعادل گرایش داشت. ناپولی کار را بهتر شروع کرد و روییز در یک صحنه باعث شد تا آدریان دبل سیوی داشته باشد که پس از آن لوزانو با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد ولی به دلیل حضور در موقعیت آفساید، آن گل مردود اعلام شد. لیورپول رفته به رفته در بازی بهتر شد و در یک صحنه مرت مجبور شد شوت کم ارتفاع مانه را مهار کند. فیرمینو وقتی پس از یک ضربه کرنر به هوا برخاست، بیش از همه به گلزنی نزدیک شد ولی ضربه سر او از کنار دروازه راهی اوت شد. واکنش قرمزها نسبت به فشار اولیه تیم میزبان خوب بود ولی نیاز به این داشتند تا دقت بیشتری را در ضربات پایانی خود لحاظ کنند.
در دقیقه 49 پس از یکسری پاسکاری خوب، مرتنز روی سانتر اینسینیه ضربه خوبی زد که آدریان به خوبی مانع از ورود توپ به دروازه تیمش شد. دفع ناقص توپ توسط مانولاس در دقیقه 65 به صلاح فرصت شوتزنی داد ولی ضربه پای چپ این بازیکن از درون محوطه جریمه با واکنش مرت به گل تبدیل نشد. پاس دقیقه 74 فیرمینو با فرار مانه از کمند کولیبالی همراه شد اما در نهایت ضربه کنترل شده این بازیکن هم توسط مرت مهار شد.
شرح گل‌ها؛
ناپولی 1-0 لیورپول؛ مرتنز (82): حرکت در عرض کایخون با خطای مدافع چپ لیورپول یعنی رابرتسون همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مرتنز توپ را به گوشه پایی سمت چپ دروازه فرستاد و آدریان با وجود برقراری تماس با توپ، نتوانست آن را از دروازه تیمش دور نگه دارد.
ناپولی 2-0 لیورپول؛ یورنته (2+90): فن دایک در یک سوم دفاع خودی توپ را از دست داد تا یورنته در موقعیتی عالی برابر آدریان قرار بگیرد و با عبور دادن توپ از این دروازه‌بان، دومین گل بازی را به ثمر برساند.

- در گروه هشتم هم تیم چلسی در بازگشتش به لیگ قهرمانان در خانه با یک گل مغلوب والنسیا شد. تیم آژاکس هم در این گروه موفق شد در خانه با 3 گل از سد لیل بگذرد. لمپارد در دقیقه 16 بازی چلسی به خاطر مصدومیت میسون مونت مجبور به تعویض او شد. والنسیا در دقیقه 72 روی ضربه آزاد ارسالی و توسط رودیگو به گل رسید. چلسی در دقیقه 85 صاحب پنالتی شد اما بارکلی که تازه به زمین آمده بود پنالتی را از جورجینیو گرفت و تصمیم گرفت خودش ضربه را بزند که توپش به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیورپول ناپولی بارسلونا دورتموند تراشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر که آمار خیره‌کننده پیروزی تمای بازی‌های خانگی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد را داشته، در بازی روز گذشته هم اجازه نداد این رکورد مقابل تیم پایین جدولی دریا بابل از بین برود.

آن‌ها در حالی که تا دقیقه ۹۰ با تساوی ۳ بر ۳ مقابل شاگردان سیدعباسی متوقف شده بودند، با پنالتی که مهرداد قنبری، مدافع باتجربه و ۳۵ساله‌شان به تور دروازه چسباند سه امتیاز این دیدار مهم را در خانه نگه داشتند تا رکوردشان هم دست نخورده باقی بماند.

سیدعباسی و شاگردانش که در این مسابقه سختکوش ظاهر شدند و چشم امید دیگر تیم‌های بالانشین را به خود معطوف کرده بودند تا ترمز خیبر را در خرم‌آباد بکشند، در نهایت موفق به این کار نشدند و نتوانستند دژ مستحکم خیبر را فرو بریزند.

با این نتیجه و تساوی سایر رقبا و البته لغو دیدار فجر سپاسی و استقلال آبی‌پوش ملاثانی، خیبر هم‌چنان با اختلاف هفت امتیازی در صدر جدول باقی ماند و امید اول صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)