Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:47:51 GMT

استان اصفهان دارای بزرگ ترین شبکه شهری کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۸۷۲

استان اصفهان دارای بزرگ ترین شبکه شهری کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص جزئیات طرح‌های فرا شهری استان اظهار داشت: از ۱۰۷ شهر استان ۱۰۱ شهر مشمول نظام جامع و ۶ شهر مشمول نظام هادی است و این استان دارای تنوع کاملی از سلسله مراتب طرح‌های توسعه فرا شهری و شهری است که با دارا بودن ۱۰۷ شهر از بزرگ‌ترین شبکه شهری کشور برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: از این ۱۰۱ شهر ۹۸ شهر دارای طرح جامع ابلاغی و ۳ شهر باغبهادران- جوشقان قالی – کامو و چوگان دارای مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و در مرحله ارسال به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری جهت اخذ تنفیذ است.

او افزود: در سال جاری تهیه طرح جامع ویژه شهر نطنز و نائین در دستور کار این اداره کل است و همچنین برنامه طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین به عنوان پایلوت کشوری در دست تهیه است.

امیرخانی در خصوص وضعیت طرح‌های تفصیلی شهری گفت: از ۹۸ شهر استان ۲۷ شهر دارای طرح تفصیلی مصوب، ۲۹ شهر در دست تهیه طرح، ۲۷ شهر در مرحله تأمین اعتبار و در دستور کار سال ۹۸ و ۱۸ شهر در دستور کار سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: شهر‌های مورد نظر جهت تهیه طرح تفصیلی در سال ۹۸ شامل انارک، جندق، حبیب‌آباد، تودشک، حسن‌آباد، سجزی، محمدآباد، نصرآباد، نیک‌آباد، عسگران، میمه، ورزان، بوئین میاندشت، افوس، نائین، بافران، دولت‌آباد، کمشچه، اژیه، ورزنه، هرند، زرین‌شهر، ورنامخواست، سده لنجان، زاینده‌رود، چرمهین و سمیرم می‌باشند.

او اقدامات شاخص انجام شده طی سال‌های اخیر در حوزه شهرسازی و معماری را این‌گونه برشمرد و گفت: تدوین دستورالعمل بررسی نقشه‌های پایه از نظر شکلی و داده‌های مورد نیاز برای تهیه طرح‌های تفصیلی، تدوین نظام مستندسازی فرآیند تهیه طرح‌های تفصیلی شهری، تأمین اعتبار و تسریع در فرآیند عقد قرارداد تهیه طرح‌های توسعه شهری، تشکیل واحد GIS در معاونت شهرسازی و بررسی شکلی و تحویل نقشه ۱۵ شهر استان و برقراری رویکرد‌های مشارکت از جمله اقدامات شاخص این اداره کل طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ بوده است.

انتهای پیام/م

  جزئیات طرح‌های فرا شهری استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه وشهرسازی جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی شبکه دو سیما، «مجله هنری بوم» به میزبانی حامد مهربانی روایتگر رویدادهای دنیای هنر در قاب برنامه‌ای تماشایی است که از چهارشنبه- ۲۹ فروردین ماه- هر هفته چهارشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

«مجله هنری بوم»، مجله‌ای تصویری است که شخصیتی سفر شهری دارد، و به سراغ رخدادها و آثار هنری جدید شهر می‌رود. در هر قسمت از این برنامه حامد مهربانی، به محل رویداد هنری رفته، و در آنجا گفت و گویی شنیدنی با هنرمندان و دست اندرکاران آن دارد.

پوشش مراسم معرفی انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی، حضور در رویداد چیدمان «ده هزار جهان» در موزه هنرهای معاصر و گفت و گوی حامد مهربانی با ابوذر ونکی خالق این اثر و نمایشگاه عکس «بازگشت» و دیدار و گفت و گو با سیداحسان باقری عکاس از جمله بخش‌های متنوع این قسمت از «مجله هنری بوم» است.

«مجله هنری بوم» با اجرای حامد مهربانی، تهیه‌کنندگی احمدرضا بلیغ و احمدرضا زارعی، کارگردانی کیانوش الطافی، سردبیری محسن صفایی فرد و به همت گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو در مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تهیه و تولید و از ۲۹ فروردین ماه هر چهارشنبه حوالی ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • عملیات «وعده صادق» یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران بود
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد