Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید خیر آبادی همزمان رئیس هیأت کشتی کردستان و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی امید بود و مسئولین فدراسیون کشتی در بدو ورود، در خصوص تعیین تکلیف وضعیت، از وی خواسته بودند که یک عنوان شغلی را انتخاب کند که جمشید خیر آبادی از سرمربیگری تیم کشتی فرنگی امید انصراف داد و فرشاد علیزاده جایگزین وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:استعفای غیر منتظره خیرآبادی از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید

بنا بر این گزارش فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با توجه به کسب نتایج درخشان و قهرمانی‌های پیاپی با این تیم، برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید تا مسابقات جهانی مجارستان انتخاب شد.

در حکم فرشاد علیزاده آمده است:

جناب آقای فرشـاد علیـزاده

با سلام و احترام؛

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ورزش قهرمانی و مربیگری، به موجب این ابلاغ، به سمت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان (مجارستان-۲۰۱۹) منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید در این رویداد مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

بیشتر بخوانید:

محمد بنا: آینده تیم ملی روشن است/ از نتیجه رقابت‌های جهانی هم راضی و هم ناراضی هستم

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ ۳ مدال برنز، ۳ سهمیه المپیک و عنوان چهارمی برای ایران

انتهای پیام/

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی امید معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه دانیال مرادی کشتی‌گیر اصفهانی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.


رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه در شهر مریوان استان کردستان برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • تیم ملی کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست