Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:53:30 GMT

ساعات تدریس در مقطع ابتدایی تغییر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۸۸۱

ساعات تدریس در مقطع ابتدایی تغییر می‌کند؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضوان حکیم‌زاده در پاسخ به پرسشی درباره احتمال افزایش یا کاهش ساعات تدریس در مدارس ابتدایی با توجه به بحران کمبود نیرو اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر ساعات تدریس نداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی جدید در دوره ابتدایی افزود: برنامه‌های سال گذشته با قوت ادامه می‌یابد؛ به ویژه در زمینه تکالیف مهارت محور دستاوردهای خوبی داشتیم و امیدواریم با پیگیری همکاران، مدارس بیشتری را مشمول طرح تکالیف مهارت محور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین به دنبال آن هستیم که تعداد بیشتری از مدارس را در استان‌های مختلف مشمول طرح بازی و یادگیری کرده و اتاق بازی و یادگیری را در مدارس دیگر نیز راه اندازی کنیم تا دانش آموزان بیشتری از این فرصت یادگیری بهره‌مند شوند.

حکیم‌زاده با تاکید بر اینکه در واقع برنامه اصلی ما تداوم برنامه‌هایی است که بر اساس سند تحول بنیادین در دوره ابتدایی در سال‌های گذشته به اجرا در آمده است گفت: البته یک طرح جدید نیز داریم و امسال برنامه جامع خشونت‌زدایی در مدراس ابتدایی اجرا می‌شود. هدف از این طرح توانمندسازی کادر مدارس از مدیر و معلمان گرفته تا دانش آموزان و اولیای آنهاست تا با آموزش‌های لازم، محیطی امن‌تر و سرشار از آرامش، شادابی و نشاط فراهم کنیم. تلاش می‌کنیم دانش آموزان در این فضا امکان یادگیری بیشتری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی خشونت دانش آموزان معاون وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش استان بوشهر، افزود: این ستاد ۴۶۰ مدرسه، ۳ هزار و ۴۵۰ کلاس، ۲۰ سالن سرپوشیده، ۸ اردوگاه دانش‌آموزی و ۴۰۰ نمازخانه را برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده کرده است.

وی از ایجاد ۲۳ پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این پایگاه‌ها در ۱۸ منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان مستقر هستند و به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به این‌که نوروز گذشته ۲۴۱ هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند، عنوان کرد: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۸۵ هزار مهمان نوروزی در کلاس‌های درس مدارس اسکان داده شده‌اند که اسکان این تعداد مسافر نشان دهنده افزایش تعداد آن‌ها نسبت‌به مدت مشابه پارسال است.

وی بوشهر را جزء ۴ استان مقصد گردشگری فرهنگیان کشور دانست و افزود: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی نامناسب، سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران هستند.

موحدی گفت: شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر را در مدارس داشته‌اند.

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان