Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدثه رودباری، گفت: خیریه ابناء الزهرا مسجد دوستدار خانواده به منظور تهیه لوازم تحرير دانش آموزان بی بضاعت کمپین خوبی بی بهانه را راه اندازی کرده است.

« محدثه رودباری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری مسجد دوستدار خانواده واقع در مسجد حضرت زهرا(س) شهر جیرفت، یکی از اقداماتی که به منظور کمک به نیازمندان انجام داده است راه اندازی خیریه ابناء الزهرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری مسجد دوستدار خانواده، افزود: از آنجایی که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم مسجد دوستدار خانواده با راه اندازی کمپین خوبی بی بهانه سعی در جمع آوری کمک ها و هدایای مردمی و خَیرین برای خرید و تهیه لوازم تحرير برای دانش آموزان نیازمند است.
وی، اظهار داشت: خیریه ابناء الزهرا با هم اندیشی و همراهی جوانان، اساتید، معلمان و افراد دغدغه مند راه اندازی شد تا در شرایط کنونی اقتصادی کشور، به یاری خانواده های نیازمند برود و باری از مشکلات آن ها را کم کند.
رودباری، ادامه داد: با هم اندیشی این دوستان تصمیم گرفته شد افراد خَیر با حداقل آورده به مبلغ ۱۰ هزار تومان تا هر مبلغی که توان پرداخت ماهیانه دارند، در این خیریه عضو شده تا در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان، آن ها نیز سهیم شوند.
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری مسجد دوستدار خانواده، اظهار داشت: شاید یک نفر با حداقل مبلغ نتواند به تنهایی باری از دوش نیازمندی بردارد اما اگر چندین نفر هر ماه این مبلغ های اندک را به حساب خیریه مسجد دوستدار خانواده واریز کنند قطعا می توان مشکلی از نیازمندی را حل کرد.
وی، ابراز داشت: در ابتدا با جمع آوری کمک های مردمی و خَیرین به نیازمندان محله کمک می شود و ان شاءالله در صورت گسترش خیریه به سایر نیازمندان شهرستان جیرفت نیز کمک می کنیم.
رودبایی، عنوان داشت: افرادی که تمایل دارند در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان و نیز تهیه لوازم التحرير دانش آموزان نیازمند کمک کنند می توانند در وقت اذان به دفتر خیریه ابناء الزهرا مسجد دوستدار خانواده واقع در مسجد حضرت زهرا(س) شهر جیرفت واقع در کوچه جانبازان ۶ مراجعه کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم اربعین حسینی عزاداری محرم مسجد طراز اسلامی استان بوشهر خبرگزاری شبستان اصفهان استان همدان فعالیت های مسجدی شهر جیرفت کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد

 رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه قرائت خانه‌ها با سابقه‌ی ۳۰ ساله در استان یزد برای تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان و استفاده از فرصت مطالعاتی ایجاد می‌شوند، گفت: در نوروز امسال ۵۵ قرائت خانه در استان یزد ایجاد شده که ۲۰ قرائت خانه از این تعداد در شهر یزد فعالیت دارند. 

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز از این قرائت خانه بهره می‌برند، ادامه داد: قرائت خانه‌ها فرصت خوبی برای مطالعه، مشاوره و رفع اشکال دانش آموزان فراهم می‌کند و ساعت فعالیت این مکان‌ها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۳ است. 

فعالیت قرائت خانه‌ها در استان یزد از ۲۸ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • پویش اطعام مهدوی در استان
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • موفقیت کمپین تامین مالی جمعی طرح «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی» در کمتر از ۲ هفته