Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@01:03:33 GMT

حق ملت‌های منطقه است که با تمام شیوه‌ها مقاومت کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۲۰۹

حق ملت‌های منطقه است که با تمام شیوه‌ها مقاومت کنند

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: این حق ملت‌های منطقه است که با تمام شیوه‌ها مقاومت کنند و این حقشان است که از همه نوع سلاح بدون استثناء برخوردار باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از النشره، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت، حق ملت‌ها است.

نعیم قاسم تصریح کرد: ما امروز به وضوح تجاوز آمریکا را به مناطق و سرزمین‌هایمان ملاحظه می‌کنیم، چرا که آمریکا برای تحمیل سیاست‌ها و شروط خود و حضور اسرائیل در منطقه تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حق ملت‌های منطقه است که با تمام شیوه‌ها مقاومت کنند و این حقشان است که از همه نوع سلاح بدون استثناء برخوردار باشند.

به گزارش مهر، نعیم قاسم اظهار داشت: مقاومت امروز هرگز قبول نخواهد کرد که شروطی بر آن تحمیل شود.

وی گفت: تجاوز به یمن باید محکوم شود نه دفاع از یمن.اشغالگری اسرائیل باید محکوم شود نه مقاومت در برابر اسرائیل. تخریب سوریه باید محکوم شود نه دفاع ملت سوریه از کشورشان. کسانی که به دنبال ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران هستند باید محکوم شوند نه جمهوری اسلامی که در حال دفاع از حقوق خود و حقوق ملت خود است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

 «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل زمان و مکان پاسخ خود به حمله تلافی‌جویانه ایران را مستقلاً انتخاب خواهد کرد و درعین‌حال، می‌کوشد در همکاری با آمریکا یک ائتلاف جهانی و منطقه‌ای علیه تهران تشکیل دهد.
 
گانتس در ادعا‌های خود ایران را «یک مشکل منطقه‌ای و جهانی و تهدیدی برای اسرائیل» خواند که جهان باید با تحریم و اقدام نظامی به آن پاسخ دهد. این مقام صهیونیست افزود: «من در روز گذشته با مقامات ارشد دولت آمریکا رایزنی کرده‌ام. اسرائیل برای دستیابی به این هدف، با آمریکا همکاری خواهد کرد.»
 
وی در ادامه با بیان اینکه پیشبرد طرح عادی‌سازی روابط کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی یک گام مفید در راستای مقابله با ایران خواهد بود، گفت: «اسرائیل در زمان و مکان و به شیوه مناسب پاسخ خواهد داد و اینجا فضای مناسبی برای پرداختن به این مسئله نیست.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توصیه هشدارآمیز آخوندی: باید پیروز از صحنه جنگ بیرون بیاییم
  • زمان دیپلماسی است، نه جنگ/ فضا را سرد کنید؛ گرم نکنید
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • حمایت بورل از رژیم صهیونیستی
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • پایان توهم «یکه تازی» اسرائیل
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم