Web Analytics Made Easy - Statcounter

خنیفر با اشاره به گلایه های داوطلبان برتر کنکور سراسری به دعوت نشدن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان گفت: اشتباه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور بوده است و اصلاح شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، پس از اعلام نتایج کنکور سراسری گلایه هایی از سوی داوطلبان روانه سازمان سنجش و دانشگاه فرهنگیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش در این دانشگاه از مجاز شدگان کنکور سراسری و کسانی که این دانشگاه را انتخاب کرده بودند، برای مصاحبه دعوت کرد. برخی از رتبه های برتر با وجود انتخاب این  دانشگاه هم به مصاحبه دعوت نشدند.

 

نکته مورد انتقاد داوطلبان این بود که با وجود آوردن رتبه های برتر همانند رتبه 130 و حتی دو رقمی برای مصاحبه دعوت نشده اند. این درحالی است که برخی از افراد دعوت شده رتبه های بالایی را در کنکور کسب کرده اند.

 

در همین ارتباط، «حسین خنیفر» به خبرنگار شبستان گفت: اشتباه از سوی  سازمان سنجش و آموزش کشور بوده است و اصلاح شده است. در حال حاضر نیز اگر کسی نسبت به این موضوع گلایه دارد به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کننده   تا احقاق حق شود.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: در اعلام نتایج دو استان از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اشتباه شده است.

 

وی بیان کرد: این اشتباه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور بوده است، اشتباه نرم افزاری بوده که در دو استان صورت گرفته است.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد فعالیت های مسجدی هرمزگان عزاداری محرم کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد وحیدی با اشاره به برگزاری هزار و سی‌وششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش کشور به ریاست وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضا، با تأکید بر توجه به جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و تأمین هزینه‌های بودجه‌ای دانشگاه در جذب آن، هزینه‌های افزایش پذیرش دانشجو و تأمین فضا‌های آموزشی آنها را از جمله موارد ضروری در خصوص دانشگاه فرهنگیان برشمرد.
وی همچنین اجرای کامل احکام رتبه‌بندی برای شاغلان و بازنشسته‌های ۱۴۰۰، پاسخ به مطالبات فرهنگیان، لزوم تقویت بودجه سنواتی آموزش و پرورش، اولویت‌بندی در پرداختی حق‌التدریس ها، امتحانات، کیفیت‌بخشی و سرانه‌ها را مورد تأکید قرار داد.

دیگر خبرها

  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • این دانشگاه ایرانی در جمع ۱۰ دانشگاه برتر خاورمیانه
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت