Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، در این نشست بهمن نامور مطلق، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به بررسی موضوع «هنر‌های شهری در عصر بینا‌ها و تراها»، بهنام کامرانی هنرمند و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران، موضوع «فرهنگ تصویری و هنر موبایلی» و فواد نجم الدین، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ، «الگو‌های هنر تعاملی» خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش پایانی این نشست، افشین داورپناه، مردم‌شناس، عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و دبیر نشست با همراهی سخنرانان نشست، به تحلیل و بررسی در خصوص رویکرد و نقش سازمان زیباسازی در توسعه هنر شهری در شهر تهران مورد بحث قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست با انجام ثبت نام رایگان از طریق https://evand.com/events/۲۴۴۰۶ می‌توانند روز سه‌شنبه ۹ مهرماه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۳۰ به پژوهشکده فرهنگ و هنر و معماری واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به چهار راه ولیعصر، نبش خیابان مظفر جنوبی، تالار فرهنگ و هنر مراجعه کنند.

شرکت در این سلسله نشست‌ها برای عموم آزاد و رایگان است و به شرکت کنندگان در نشست گواهینامه حضور اعطا می‌شود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: توسعه هنر هنر و معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود