Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:40:01 GMT

مهاجم پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای رفتن ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۳۶۶

مهاجم پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای رفتن ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، عملکرد محمدامین اسدی در تمرینات پرسپولیس باعث نارضایتی سرمربی سرخپوشان پایتخت شده تا گابریل کالدرون نیازی به حضور او در جمع بزرگسالان این تیم نبیند.

همین موضوع باعث شد تا مهاجم جوان پرسپولیس تصمیم به جدایی از این تیم و رفتن به لیگ های اروپایی بگیرد. تصمیمی که در جلسه با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه نیز مطرح کرد و بی میلی خود را برای حضور در تیم امید پرسپولیس مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاریفرد در حالی پای صحبت های اسدی نشست که هیچ دعوتنامه ای از لیگ های اروپایی برای جذب وی به باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

مهاجم تیم فوتبال امید ایران قرار است از طریق مدیر برنامه های خود درخواست اروپایی ها را به دست انصاریفرد رسانده تا مدیرعامل پرسپولیس پس از نشست فردا پنجشنبه خود با کالدرون در این باره تصمیم نهایی را بگیرد.

کد خبر 4721663

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدامین اسدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال ایران والیبال قزاقستان لیگ برتر فوتسال برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه مصدوم شد

امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس در ابتدای بازی با نفت آبادان مصدوم شد تا از بازی بیرون برود.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای داردو احتمالا ۳ الی ۴ هفته دور از ترکیب پرسپولیس خواهد بود. البته قرار است وضعیت دقیق مصدومیت این بازیکن فردا و بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شود.

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس