Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فراخوان برگزاری انتخاب نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی جهت عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی منتشر شد.

متن کامل این فراخوان بدین شرح است: با عنایت به مفاد ماده (۱۰) قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی مبنی بر عضویت یک نماینده از دبیران کل احزاب ملی و یک نماینده از دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی و مطابق دستورالعمل مربوطه، برنامه زمان بندی انتخاب دبیران کل مذکور به شرح ذیل اعلام می گردد:

جلسه انتخاب یک نفر نماینده دبیران کل احزاب  ملی که صرفاً با حضور دبیران کل احزاب ملی خواهد بود، در روز پنجشنبه مورخ ۲۵/۷/۹۸ در  سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع برنامه راس ساعت ۸ صبح می باشد.

جلسه انتخاب یک نفر نماینده دبیران کل احزاب استانی که صرفاً با حضور دبیران کل احزاب استانی خواهد بود، در روز پنجشنبه  مورخ ۲۵/۷/۹۸ در محل سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور  برگزار می گردد. شروع برنامه راس ساعت ۱۴ بعد از ظهر  می باشد.

دبیران کل متقاضی عضویت در کمیسیون می بایست از روز شنبه مورخ ۳۰/۶/۹۸ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۳/۷/۹۸ با مراجعه به پرتال وزارت کشور به نشانی www.moi.ir فرم ثبت نام را تکمیل و کد رهگیری دریافت نمایند. فرم مذکور شامل نام حزب، نام و نام خانوادگی و تلفن دبیرکل، گستره فعالیت(استانی یا ملی)، شماره و تاریخ پروانه فعالیت، تاریخ برگزاری مجمع عمومی تطبیق، نشانی دفتر مرکزی و همچنین آپلود معرفی نامه رسمی با سربرگ و مهر حزب می باشد. بدیهی است در صورت فقدان شرایط مذکور، ثبت نام کان لم یکن تلقی می گردد.

اسامی نامزدهای نهایی شده توسط هیات نظارت، در پرتال وزارت کشورمنتشر خواهد شد و معترضان به تصمیمات هیات نظارت به مدت ۲ روز از یکشنبه مورخ ۷/۷/۹۸ لغایت دوشنبه مورخ ۸/۷/۹۸ فرصت دارند از طریق پرتال مذکور اعتراض خود را ثبت نمایند و کمیسیون ماده ۱۰ ظرف ۴۸ ساعت به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیات نظارت اعلام مینماید. نتیجه رسیدگی کمیسیون توسط دفتر امور سیاسی وزارت کشور به متقاضیان اعلام خواهد شد و همچنین فهرست نهایی نامزدها  ، در پرتال وزارت کشور منتشر و در روز رای گیری در محل اخذ رای درج خواهد شد.

سمت دبیرکلی حزب قائم به شخص بوده و قابل توکیل به غیر نمی باشد و دبیران کل (اعم از نامزدها و سایر دبیران کل جهت رای دادن) باید شخصاً در جلسه انتخابات شرکت نمایند، حضور دبیران کل در جلسه انتخابات و دادن رای  منوط به داشتن معرفی نامه کتبی با سربرگ و مهر حزب مربوطه می باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، وحید خداپرست  با بیان اینکه هفته کار و کارگر، فرصتی برای پاسداشت مقام کارگرانی است که در مسیر توسعه و تعالی فارس از هیچ کوششی فروگذار نکرده انداز تدوین برنامه هایی در استان فارس برای مشارکت کارگران در حوزه جهش تولید خبر داد و گفت: معرفی الگوهای جامعه کار و تلاش در قالب جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه، یکی از شاخص ترین دستور کارهای مهم در این هفته است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه امسال برای اولین بار، سه کارگر نمونه استان به عنوان کارگران نخبه ملی در جشنواره امتنان کشوری انتخاب شده اند، افزود: این منتخبین در طول هفته کارگر با مقام معظم رهبری و سایر مقامات کشوری دیدار خواهند داشت و از آنان تجلیل می شود.
وی برگزاری دوره های آموزشی و همایش تکریم از کارگران زن در واحدهای تولیدی و جامعه هدف، برگزاری جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه، برگزاری جشن بزرگ کارگری در شرکت شهرک های صنعتی شیراز و نواحی صنعتی استان و ارائه خدمات رایگان مجموعه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران استان فارس به متقاضیان جامعه هدف، برخی دیگر از این برنامه ها عنوان کرد.
۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر نام دارد و از ۵ الی ۱۱ اردیبهشت به نام هفته کار و کارگر نام گرفته است.

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • فراخوان سراسری «وعده صادق» منتشر شد