Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@21:05:35 GMT

اخبار کوتاه چهارشنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۴۹۴

اخبار کوتاه چهارشنبه گلستان

بخشدار لوه شهرستان گالیکش گفت باعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خیابان‌های ۷ روستای این بخش با کمک  خیرین و اهالی این روستاها آسفالت شد .علی اکبر اعتمادی فر افزود: در این طرح کوچه‌ها و خیابان‌های روستاهای تنگراه، ترجنلی، قورشه چشمه، تورنگ کفتر، لوه، آق قمیش، و سلطان آباد آسفالت شده است.

**

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان علی آباد از اجرای دو پروژه سنگ و ملات در روستاهای سیاه مرزکوه و الستان  در حوزه آبخیز محمد آباد این شهرستان خبرداد وگفت : این پروژه ها  در حال حاضر ۵ الی ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از ثبت جهانی راه آهن بندرترکمن  خبرداد و گفت : همین منظور هفته آینده ارزیابان یونسکو هفته آینده وارد گلستان می شوند تا عنوان چهارمین اثر ثبت جهانی گلستان محقق شود

**

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اس گلستان گفت: در سال جاری اعتباری بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای توانمندسازی سه هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اختصاص‌یافته است.وی افزود : در پنج‌ماهه نخست سال جاری ۹۴۰ مورد پرونده با اعتبار بیش از ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ثبت و به بانک‌های استان ارسال‌شده است.

**

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۵۵ درصد پرونده هایی که روند رسیدگی به آن ها بیش از ۳ سال طول کشیده است امسال در محاکم استان مختومه شد.وی ابراز امیدواری کرد، با عزم همکاران قضایی بیشتر پرونده های مسن تا پایان امسال رسیدگی و مختومه شود

**

استاندار گلستان گفت : هیچ دانش آموزی اول مهر بدون مدرسه نخواهد بود و تلاش داریم ۱۱ مدرسه در حال ساخت را ظرف ماه های مهر و آبان به بهره برداری برسانیم.هادی حق شناس افزود : ۳۲۶ مدرسه استان در جریان سیل آسیب دیده بود که ۲۸۰ مدرسه نیازمند بهسازی بود که خوشبختانه کار تعمیرات آن به پایان رسید.وی ادامه داد: ۲۴ مدرسه استان ۱۰۰ درصد تخریبی بود که از این تعداد ۱۷ مدرسه در حال ساخت است و مناقصه هفت مدرسه هم برگزار شده است.

**رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: ۹۰ واحد مسکونی مددجو تحت پوشش بهزیستی شهرستان که در سیل اخیر دچار خسارت شده بود توسط سپاه خراسان‌رضوی تعمیر شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی خسارت سیل گلستان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست آموزش و پرورش استان در آیین آغاز ساخت یک مدرسه و بهره برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی گفت: برای ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره خرزهره در بخش ممبی شهرستان بهمئی یک میلیارد تومان اختصاص یافت.
جمالی افزود: این مدرسه تا شهریورماه آینده ساخته می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.
حسینی افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی هم با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱، عملیات ساخت ۴ زمین چمن مصنوعی دانش اموزی در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شد گفت: با این اقدام سرانه فضا‌های ورزشی در بهمئی طی ۲ سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است و در آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.
مسعود فرحبخش اعتبار هزینه شده در این ۴ طرح ورزشی را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • اخبار کوتاه استان مرکزی
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید