Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:59:28 GMT

تماس تلفنی ماکرون با بن سلمان در واکنش به حمله آرامکو

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۴۹۸

تماس تلفنی ماکرون با بن سلمان در واکنش به حمله آرامکو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به بحث پیرامون حمله پهپادی به «آرامکو» شرکت نفتی عربستان پرداخت.

ماکرون در این باره اعلام کرد بر جهانیان لازم است که در برابر این حملات ضعف نشان ندهند. وی همچنین از آمادگی فرانسه برای مشارک در تیم حقیقت‌یاب بین‌المللی با هدف تعیین مبداء حملات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است اگرچه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مسئولیت حمله پهپادی به آرامکو را بر عهده گرفته‌اند؛ آمریکا سعی به مقصر جلوه دادن ایران دارد و مدعی است حملات از مبدائی غیر از یمن انجام شده است.

این در حالی است که «ژانو ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه می‌گوید پاریس هیچ شواهدی در اختیار ندارد که نشان دهد پهپادها از چه محلی به سمت تأسیسات نفتی عربستان پرتاب شده است.

وی در این باره گفت: فرانسه، تاکنون، هیچ شواهدی نداشته است که بگوید این پهپادها از این مکان یا مکان دیگری آمده‌اند و نمی‌دانم آیا کسی شواهدی در اختیار دارد؟

کد خبر 4721701 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه امانوئل ماکرون عربستان سعودی محمد بن سلمان شرکت نفت آرامکو عربستان حملات پهپادی یمن ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ عراق فلسطین سوریه نتانیاهو روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن جان بولتون ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس

به گزارش جام جم آنلاین، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می‌کنیم.

این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روزهای گذشته تعدادی از فلسطینی‌ها که بیشتر آنان زن و کودک هستند، جان خود را از دست بدهند.

در بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید شده که این نهاد سازمان ملل بار دیگر درباره یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار می‌دهد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل نسبت به تخریب بیمارستان‌های ناصر و الشفاء در غزه و انتشار گزارش‌ها درباره وجود گورهای جمعی در این مناطق شدیداً ابراز نگرانی کرد.

دیگر خبرها

  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • هشدار اردن درباره عواقب خطرناک حمله اسرائیل به رفح
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز