Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:06:02 GMT

حضور انصاریفرد در مراسم ختم کودک جان باخته ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۵۷۶

حضور انصاریفرد در مراسم ختم کودک جان باخته ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن انصاریفرد شب گذشته به منزل خانواده عماد صفی‌یاری کودکی که در ورزشگاه آزادی جان باخت رفت و پس از اینکه مطلع شد پدر  و مادر و بستگان آن‌مرحوم برای مراسم شام غریبان در مسجد محله حضور دارند، به محل برگزاری این مراسم رفت.

انصاری فرد در این ملاقات ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان، مراتب ابراز همدردی خود و باشگاه و خانواده بزرگ پرسپولیس را اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر زنده یاد عماد صفی‌یاری که در ورزشگاه آزادی غرفه دارد درباره چگونگی برق گرفتگی در میان داربست نصب شده توضیحاتی داد.

کد خبر 4721692

منبع: مهر

کلیدواژه: پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال ایران والیبال قزاقستان لیگ برتر فوتسال باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده برای بزرگترین محفل قرآنی ایران؛ ۱۵:۳۰ ورزشگاه آزادی

ساعاتی دیگر بزرگترین محفل قرآنی ایران و جشن میلاد امام حسن علیه السلام در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از ساعت 15:30 امروز، اجتماع مردمی قرآنی در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار می‌شود تا بزرگترین محفل قرآنی ایران با عنوان "محفل قرآنی امام حسنی‌ها" از دقایقی دیگر با حضور خانواده‌ها آغاز شود.

هم‌خوانی، اجرای سرود، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود که تا ساعات منتهی به افطار ادامه خواهد داشت.

برنامه با دعوت از میزبانان، تلاوت حامد شاکرنژاد و تلاوت انشاد رضوان، اجرای گروه سرود نجم الثاقب و در ادامه با دعوت و تمرین همخوانی قرآن شروع می‌شود.

این جشن بزرگ با دعوت از حسین طاهری و اجرای نماهنگ حسن مولا ادامه می‌یابد. تلاوت تک آیه میزبانان با موضوع غزه و رجز خوانی حاج آقا قاسمیان نیز بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود.

در آخر برنامه جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها با قرائت همگانی دعای فرج و همخوانی اسماء الحسنی به پایان می‌رسد.

«محفل» عنوان برنامه تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان 1402 از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن که امسال نیز از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی است. این برنامه با حضور پنج میزبان بین‌المللی و 150 میهمان از سراسر جهان روی آنتن تلویزیون می‌رود.

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها

گفتنی است تمام تمهیدات ترافیکی و شهری برای برگزاری این مراسم انجام شده تا خانواده‌ها به راحتی بتوانند از در این مراسم معنوی شرکت کرده و از برنامه‌های آن استفاده کنند.

تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم قرآنی امام حسنی‌ها(ع)

در زیر گزارش ویدئویی از مراحل آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری این مراسم را می‌بینید:

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود
  • محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • گزارش خبرنگار مهر از حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی
  • آماده برای بزرگترین محفل قرآنی ایران؛ ۱۵:۳۰ ورزشگاه آزادی
  • تا ساعتی دیگر محفل بزرگ قرآنی امام حسنی ها آغاز می شود
  • برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ