Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:49:47 GMT

تایید پارگی رباط صلیبی کاپیتان نفت!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۵۸۲

عباس عسکری مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به پارگی رباط صلیبی حداقل تا نیم فصل مسابقات لیگ برتر غایب خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، عباس عسکری کاپیتان تیم صنعت نفت که با تک گل مهدی قائدی در دیدار تیمش برابر استقلال مصدوم شده بود با بررسی های انجام شده مشخص شد که با پارگی رباط صلیبی و مینیسک داخلی مواجه شده است با توجه به این مصدومیت او چندین ماه به دور از میادین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی تارتار سرمربی و همچنین دیگر بازیکنان تیم نفت از جمله محمد طیبی و سوشا مکانی با انتشار عکس وی در صفحات شخصی اجتماعی با او ابراز همدردی کردند و امیدوار هستند تا این بازیکن مسجدسلیمانی قدرتمندتر و هر چه سریعتر به تیمش بازگردد.

 

نفت مسجد سلیمان عباس عسگری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان عباس عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در نیمه پایین جدول قرار دارد که در این فصل در اقدامی جالب، به چندین بازیکن جوان فوتبال ایران میدان داده تا جایی که علی حسنی، جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم هم عضوی از این تیم است.

اما جوانگرایی فولاد در این فصل به این بازیکن محدود نشده و قرمزهای اهواز محمد عسکری، ستاره ملی پوش ایران در جام جهانی نوجوانان را هم در ترکیب خود به کار بردند تا جایی که این بازیکن با دوازده بازی با لباس فولاد، حالا بیشترین بازی را در بین نفرات تیم حسین عبدی در لیگ برتر در کارنامه دارد.

عسکری در این فصل دوازده بازی در لیگ برای فولاد انجام داده که اولین آنها مقابل استقلال مدعی در نیم فصل اول بود. در ادامه عسکری به یکی از نفرات اصلی تیمش تبدیل شد و توانست هفت بازی دیگر به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان برود تا در نهایت مقابل ملوان اولین گل لیگ برتری خود را جشن گرفت.

گلی که به ثبت تک امتیاز ارزشمند برابر شاگردان تارتار منجر شد. عسکری هجده ساله یک گل دیگر هم برابر سپاهان برای فولاد به ثمر رساند تا حالا با دو گل در دوازده مسابقه، پرکارترین بازیکن جوان لیگ برتر لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • ضربه‌‌ای سخت به بولونیا و اسکاتلند؛ مصدومیت لوییس فرگوسن از ناحیه رباط صلیبی زانو
  • حکم رهبر انقلاب برای تولیت مدرسه شهید مطهری
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • حجت‌الاسلام توجّهی به تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب شد
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به‌سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس در انتظار تایید مجلس
  • استقلال تیم دست و پا شکسته را کامل کرد| ستاره‌های ترک‌خورده