Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:21:46 GMT

نرخ رسمی ۲۰ ارز صعودی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۶۴۰

نرخ رسمی ۲۰ ارز صعودی شد

امروز نرخ دلار آمریکا همچنان بدون تغییر، ۴۲ هزار ریال، بهای هر یورو ۴۶ هزار و ۴۷۸ ریال و پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۴۵۲ ریال است.

بانک مرکزی اعلام کرد: هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۲۷۰ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۳۴۰ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۹۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۲۴ ریال، روپیه هند ۵۸۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۰۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۹۶۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۱۷ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۳۶۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۹۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلار نیوزلند ۲۶ هزار و ۶۱۰ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۸۵۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۶۳ ریال، روبل روسیه ۶۵۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق سه هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۷۶۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۳۵ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۷۶ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا دو هزار و ۳۲۶ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۵۵۲ ریال نرخ گذاری شد.

یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۸۱۸ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۷۸۶ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۲۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۵۲۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۸ ریال، یک هزار وون کره ۳۵ هزار و ۲۷۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۴۴ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۲۱۴ ریال و یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۴ ریال تعیین قیمت شد.

افغانی افغانستان ۵۳۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۴۰۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۱۵ ریال، سامانی تاجیکستان چهار هزار و ۳۳۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا چهار هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش گذاری شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلار یورو پوند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار

مهدی صالحی با اشاره به پروژ‌های آماده بهره‌برداری در یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار، اظهار کرد: پروژه‌های توسعه منطقه‌ای، محله‌ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان در محلات تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمت‌رسانی به شهروندان بر اساس نیاز‌ها و ظرفیت‌ها شناسایی شده و در چند بخش فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری طراحی و احداث شده است.

وی رفع مشکلات ترافیکی و ایمن‌سازی معابر را از دیگر طرح‌های اجرایی برشمرد و افزود: ساماندهی ترافیک میدان صنعت، شهید تیموری و میدان کوثر، تعریض بلوار دریا، ایمن‌سازی شبکه بزرگراهی، بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس، تقویت ناوگان اتوبوسرانی، مسقف کردن پایانه تاکسیرانی و همچنین اصلاح هندسی در نقاط پرترافیک از جمله طرح‌های ترافیکی آماده بهره‌برداری است.

شهردار منطقه۲ در ادامه به طرح‌های زیست محیطی اشاره کرد و گفت: طرح انتقال پساب شهرک قدس به مخزن بتنی میدان بوعلی در حدود ۵ کیلومتر یکی از مهم‌ترین طرح‌ها است که با هدف استفاده از منابع آب پایدار مانند پساب در آبیاری برخی از عرصه‌های فضای سبز اجرا شد. 

وی با بیان اینکه این طرح در دو فاز اجرا می‌شود، افزود: در فاز نخست طرح، لوله‌گذاری انتقال پساب از تصفیه‌خانه شهرک قدس به مخزن نیایش اجرا و فاز دوم در برنامه‌های سال جاری پیش بینی شده است.

صالحی گفت: به منظور بهبود شبکه معابر شهری و بزرگراهی و همچنین تسهیل در دسترسی تمام شهروندان و همچنین افراد کم توان به امکانات شهری، طرح‌های عمرانی در قالب مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها و همچنین اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شد.

شهردار منطقه ۲ در ادامه از بهره‌برداری تلویزیون شهری در ورودی ساختمان خبر داد و گفت: باهدف بهره‌گیری از ابزار‌های نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی، این تلویزیون در ورودی ساختمان جانمایی شد.

صالحی در ادامه به زیباسازی خیابان ستارخان اشاره کرد و گفت: ساماندهی منظر شهری میدان دریان نو، بهسازی زمین بازی بوستان‌ها و پایدارسازی بوستان پرواز از دیگر پروژه‌های اجرایی است.

شهردار منطقه ۲ تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت‌های منطقه برشمرد و گفت: احداث سوله ورزشی پونک و مجموعه ورزشی پردیسان، بازپیرایی زمین‌های ورزشی، راه‌اندازی مراکز کارآفرینی، پویاشهر، حسینیه بوستان پرواز، خانه مادر و کودک و همچنین خانه خلاقیت کودکان اوتیسم بخشی از این پروژه‌ها است.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین
  • یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • یکصد روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات