Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طی مراسمی با حضور جمعی از مردم شهر دررود نیشابور، آستان متبرکه امامزادگان عین‌علی و زین‌علی(ع) غبارروبی و عطرافشانی شد.
در این مراسم که با ذکر صلوات و مدیحه‌سرایی همراه بود، نذورات این آستان متبرکه جمع‌آوری و ضریح و قبور امامزادگان با گلاب شست‌وشو داده شد.
یادآور می‌شود، آستانه متبرک امامزادگان عین‌علی و زین‌علی(ع) از فرزندان موسی مبرقع مدفون در چهل اختران شهر قم و از نوادگان امام جواد(ع) در شهر دررود نیشابور قرار دارد و پذیرای زائران و مسافران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: غبارروبی عطرافشانی درود ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا شهرستان نیشابور گفت:: با توجه به فرونشست طبیعی زمین و به دنبال آن شکستگی خط اصلی شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرک بسیج، بلافاصله تعمیر و مرمت آن در دستور کار قرار گرفت.

سعید همت آبادی افزود: عملیات ترمیم و رفع شکستگی این خط اصلی به همت نیرو‌های عملیاتی و اجرایی تعمیرات و حوادث در مدت ٢ ساعت با توجه حجم بالای مشترکان این منطقه و جلوگیری از قطع آب برطرف شد.

وی افزود: خط اصلی ۵۰۰ آزبست شبکه توزیع شهرک بسیج به عنوان یکی از منابع اصلی تامین کننده  آب آشامیدنی بیش از ٢٠ هزار خانوار شهر نیشابور با بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هزینه  برطرف شد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • توقیف ۴۸ خودرو در نیشابور
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است
  • چند خبر کوتاه از شهرستان نیشابور