Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:11:47 GMT

کشف اقلام آرایشی بهداشتی غیرمجاز در پاساژ معروف تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۷۲۴

طی طرح نظارتی که با حضور کارشناس مسئول مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی شبکه و کارشناسان اداره صنعت و معدن شمیرانات انجام شد، واحدهای توزیع کننده اقلام آرایشی و بهداشتی در پاساژهای قائم،  البرز و خیابان شهرداری مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، طبق نامه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بازدیدهای مشترک در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و حمایت از تولید کالاهای داخلی در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازرسی نیز به بررسی گزارش شکایت توزیع محصولات آرایشی غیرمجاز در پنج واحد مجتمع‌های تجاری مذکور پرداختند.

کارشناسان در بازدیدهای مذکور، اقلام آرایشی و بهداشتی را با استفاده از نرم افزار تی تک به طور دقیق مورد بررسی قرار داده، موارد عدم انطباق بازدیدهای قبلی در مورد توزیع و فروش اقلام آرایشی و بهداشتی با برچسب اصالت معتبر و فاکتور رسمی خرید کالا نیز پیگیری شد.

پس از کشف و ضبط محصولات آرایشی قاچاق و غیرمجاز پرونده متخلفان برای بررسی به اداره تعزیرات حکومتی شمیرانات ارسال شد.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوازم آرایشی بهداشتی غيرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهروموم یک رستوران در شادگان

سیدغالب موسوی سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهروموم شد.

در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 

 افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات