Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:23:05 GMT

ریسک بزرگ کالدرون برای دربی؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۷۴۲

ریسک بزرگ کالدرون برای دربی؟

در فاصله چند روز تا دربی رفت لیگ نوزدهم گمانه‌زنی‌ها در خصوص ترکیب دو تیم استقلال و پرسپولیس بیش از پیش شده.

به گزارش مشرق، با گذشت سه هفته از رقابت های لیگ نوزدهم، دروازه بان دوم پرسپولیس یعنی رادوشوویچ که در ابتدای فصل در ماندنش ابهام زیادی به وجود آمده بود، از دروازه بان اول پرسپولیس و البته تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند بیشتر بازی کرده و در هر دو بازی هم موفق به ثبت کلین شیت شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس با 2 غایب بزرگ

بیرانوند بازی های هفته اول و سوم را به دلیل محرومیت از دست داد و حالا در فاصله چند روز تا دربی هفته آینده برخی اعتقاد دارند بعید نیست کالدرون تصمیم بزرگی بگیرد و در استفاده از دروازه بان نسبت به بازی روز دوشنبه مقابل صنعت نفت تغییری در ترکیب تیمش ایجاد نکند.

امیدواری برای حضور در ترکیب چیزی است که خود رادوشوویچ هم این روزها حس می کند. چراکه کالدرون تازه کار خودش را در ایران شروع کرده و در هفته های ابتدایی بیش از هرچیزی سعی داشته از همه بازیکنان استفاده و آنها را تست کند. به همین دلیل اگر او تصمیم بگیرد با توجه به عملکرد نسبتا خوب رادو در بازی های گذشته، دروازه بان کروات را فیکس تیمش در دربی در نظر بگیرد، این می تواند بزرگ ترین تصمیم سرمربی آرژانتینی در ابتدای حضورش در ایران باشد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن گابریل کالدرون دربی90 استقلال پرسپولیس علیرضا بیرانوند رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، در بازی مهم هفته سی و چهارم سری A تیم‌های میلان و اینتر از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

نتیجه این بازی سرنوشت قهرمان این فصل ایتالیا را مشخص خواهد کرد. اینتر در صورت شکست حریف مستقیم خود در صدر جدول، قهرمانی‌اش مسجل می‌شود.

نراتزوری اکنون با 83 امتیاز در صدر جدول جای دارد و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل -بدون در نظر گرفتن بازی امشب- 14 امتیاز بیشتر از میلان کسب کرده است.

شاگردان سیمونه اینزاگی اگر سه امتیاز این بازی را کسب کنند به طور قطع مقام قهرمانی را به نام خود کرده و در هفته‌های باقی مانده با خیال راحت کار را دنبال می‌کنند.

ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر اعلام شده است:

میلان: مایک مانیان، داویده کالابریا، متئو گابیا، فیکایو توموری، تئو هرناندز، یاسین آدلی، تیانی ریندرز، یونس موسی، روبن لوفتوس-چیک، کریستین پولیشیچ و رافائل لیائو

اینتر: یان زومر، بنجامین پاوارد، فرانچسکو آچربی، الساندرو باستونی، متئو دارمیان، نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو، هنریک مخیتاریان، فدریکو دی‌‌مارکو، مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز

دیگر خبرها

  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو