Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری با هدف شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف عمران شهری، کشاورزی، صنعت، گردشگری و انرژی‌های نو برگزار می شود.

استاندار خراسان شمالی در نشست هماهنگی همایش سرمایه گذاری گفت:هدف از برگزاری همایش، نمایش نیست بلکه هدف، معرفی کامل قابلیت ها و داشته های استان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای برگزاری این همایش بخش دولتی به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد و باید اجازه دهیم بخش های مختلف مانند اتاق بازرگانی، بخش خصوصی، نظام های مهندسی، کمیته جوانان و فعالان عرصه صادرات پای کار بیایند.

وی ادامه داد: برآورد ارزی و ریالی برگزاری این همایش به تهیه لیست مهمانان خارجی بستگی دارد و باید هر چه سریع تر با فعال شدن کمیته بین الملل همایش، این لیست تهیه و در اختیار کمیته های امنیتی و انتظامی جهت هماهنگی با سطح ملی برای کنترل رفت و آمد مهمانان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به اندازه سطح داشته های استان باید از سرمایه گذاران داخلی و خارجی مطالبه کنیم .

شجاعی افزود: تاریخ برگزاری همایش را در آبان ماه تعیین کردیم اما روند نشان می دهد در این تاریخ امکان برگزاری با آن سطحی که توقع داریم، نیست بنابر این تاریخ جدید بررسی و اعلام شود.

وی دستور داد تا 20 مهرماه سال جاری، اولویت سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف با تعیین میزان سرمایه گذاری مورد نیاز احصا شود و تک تک شهرستان ها با توجه به پتانسیل منطقه، طرح داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همایش سرمایه گذاری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073112 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای