Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب "آبی سفید" و رقیب اصلی نتانیاهو در انتخابات پارلمانی گفت، برای تشکیل دولت وحدت فراگیر تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، بنی گانتس، رئیس حزب "آبی سفید" در سخنرانی خود اظهارات مذکور را ایراد و از عملکرد حزبش در این انتخابات قدردانی کرد؛ حزبی که به حد اعلام پیروزی نرسید.

این ژنرال سابق خطاب به حزبش در تل‌آویو گفت: ما منتظر خواهیم ماند تا نتایج واقعی اعلام شوند، اما شرایط نشان می‌دهد که ما کار خود را انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظرسنجی‌ها از رای‌دهندگان پس از خروج از مراکز اخذ رای نشان داد که آرای حزب "آبی سفید" و حزب لیکود راست‌گرا به رهبری نتانیاهو در انتخابات تقریبا شانه به شانه هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نتانیاهو انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بایدن از تلاش نتانیاهو برای کشاندن پای آمریکا به درگیری‌های گسترده در منطقه‌

رئیس‌جمهور آمریکا نگران است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پای واشنگتن را به درگیری‌های منطقه‌ای باز کند.

به گزارش ایسنا، پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در پی حمله تروریستی این رژیم به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، آمریکا نگران است تل‌آویو دامنه تنش‌ها در منطقه را گسترش دهد.

شبکه ان‌بی‌سی نیوز به نقل از منابع آگاه گزارش داد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به صورت خصوصی از اینکه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند پای واشنگتن را به درگیری گسترده‌تر در منطقه باز کند، ابراز نگرانی کرده است.

رسانه عبری اسرائیل هیوم نیز خبر داده بایدن در تماس تلفنی بامداد یکشنبه خود با نتانیاهو، از او خواسته به حمله تلافی‌جویانه ایران پاسخ ندهد.

پنتاگون نیز گفته تیم امنیتی بایدن در همکاری با شرکای منطقه‌ای خود برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه اقدام خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • نگرانی بایدن از تلاش نتانیاهو برای کشاندن پای آمریکا به درگیری‌های گسترده در منطقه‌
  • دومین نشست اضطراری کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو
  • دومین نشست اضطراری اعضای تیم امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو